Olen tuhlannut yli 15000€ ITSEENI! Nyt jäämässä työttömäksi :(
Siis laittanut yli 15k euroa kolmessa vuodessa puhtaasti itsekkäästi omiin haluihini - eikä tuossa luvussa edes ole mukana vaatteita, harrastuksia, kampaajaa + kosmetologia tai kosmetiikkaa.
Summa koostuu luksuslomista (mm. Malediivit, NYC, Alpit) joilla on lennetty helikopterilla, asuttu viiden tähden hotelleissa ja juotu samppanjaa. Lisäksi mukaan mahtuu mm. silmien laserleikkaus ja kouluttautuminen ihan harrastuksen ilosta PT:ksi.
Olen jäämässä nyt työttömäksi ja tulot romahtavat. Kuinkahan paljon näin korkealta putoaminen sattuu? Auts...
Kommentit (24)
Tota silmien laserleikkausta ei kannata katua, se maksaa ajan kanssa itsensä takaisin. Ja PT-koulutukselle voi olla käyttöä myös, voit vaikka pimeästi toimia perstreinerinä toisille työttömille ja tienata vähän ekstraa.
Ja noista matkoista. Jotenkin en usko, että niistä luopuminen tuntuu pahalta. Onhan sulla ollut kivaa siellä ja hauskoja muistoja on varmasti jäänyt. Vertaa sitten sellaiseen pienipalkkaiseen työntekijään, jolla ei ole koskaan ollut varaa matkustaa ulkomaille. Mitä se kelailee, kun jää työttömäksi? Sulla on sentään joskus ollut vähän löysemmin rahaa käytettävissä, kyllä niillä muistoilla pärjää pitkälle!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:40"]
Mutta kuulostanko minä tavalliselta persaukiselta? t. AP
Kuulostat. Vaikutat tyypilliseltä nykyajan stereotypialta, joka on aivan tavallinen keskiluokkainen mutta esittää niin helvetin menestyvää. Luottokortit tapissa ja kulutusluotot samoin. No nyt työttömänä on aikaa miettiä;)
Mulla ei ole edes asuntolainaa, saati mitään kulutusluottoja... Kaikki humputtelu on onneksi jo maksettu! Mutta työttömänä toki joudun muuttamaan elämäntapaani ja sekös ahdistaa. t. AP
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:40"]
Mutta kuulostanko minä tavalliselta persaukiselta? t. AP
Kuulostat. Vaikutat tyypilliseltä nykyajan stereotypialta, joka on aivan tavallinen keskiluokkainen mutta esittää niin helvetin menestyvää. Luottokortit tapissa ja kulutusluotot samoin. No nyt työttömänä on aikaa miettiä;)
Mulla ei ole edes asuntolainaa, saati mitään kulutusluottoja... Kaikki humputtelu on onneksi jo maksettu! Mutta työttömänä toki joudun muuttamaan elämäntapaani ja sekös ahdistaa. t. AP
Millä perusteilla sinä olet edellisen ilmeisen hyväpalkkaisen duunisi saanut, jos et usko pääseväsi melko nopeasti ammattitaidollasi kiinni vastaavaan tai parempaan? Etkä saa työnantajalta mitään pakettiakaan, jolla voisit elää oikein rouviksi uutta paikkaa etsiessä?
Miten tämä nyt kuitenkin kuulostaa vähän oudolta kuviolta...