Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin moni toimii kuin robotti jonkin kaavan ja muotin mukaan

Vierailija
27.11.2020 |

Mukamas omasta tahdostaan, kuitenkin täällä on tiettyjen tahojen määräämä malli johon moni sortuu.
Oikeasti ei mikään taho määrää, ihmisellä pitäisi olla oma tahto ja oikeus suunnitella hyvää elämää.
Kuinkas on?
Suurin osa ihmisistä kuitenkin toteuttaa toisten fantasiaa, eli tahojen jotka haluavat vain rahaa ja hyötyä näistä pelinappuloistaan.
Pankit, rakennuttajat, kaikki jotka hyötyvät taloudellisesti ja sinä toteutat näiden tahojen tahdon.
Olet vain pelinappula vailla omaa, oikeata tahtotilaa.
Olet niin syvällä siellä ettet edes huomaa sitä.
Oikea vapaus ei ole tätä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vapaus on sinun vapaus ja minun vapaus on minun vapaus. Minun vapautta ei missään tapauksessa ole se mitä sinä vapautena pidät. Epäilen ettet pysty sitä ymmärtämään koska olet vakaasti sitä mieltä, että sinun käsityksesi todellisuudesta on sama asia kuin jonkinlainen objektiivinen oikea Todellisuus. Tälläinen käsitys on harhainen.

Vapauden käsite noin yleisemmin on todella hankala. Kukaan ei koskaan ole täysin vapaa kaikesta muutoin kuin kuolleena tai hulluna. Hulluudenkin suhteen tilanne on hankala.

Sama mieltä mutta vapaus käsitys on todella vanha ja nyt korona-aikana ei paljon ole vapauksia ollut

Mielikuvitus on toellisempaa kun todellisuus itse!!

https://www.proagria.fi/sites/default/files/attachment/gluteenittoman_k…

Liittyy edelliseen postaukseen.

"Kasvinsuojelussa perustoimenpiteitä ovat sertifioitu peitattu siemen.

Rikkakasvitorjunta tehdään

pensomisen alun ja korrenkasvun alun välisenä aikana.

Laontorjunta hoidetaan korrensääteellä samoihin aikoihin.

Lisäksi 2-solmuvaiheen ja lippulehtivaiheen välillä tehtävä tautitorjunta varmistaa mahdollisimman puhtaan ja mykotoksiineista vapaan sadon.

Havaintojen perusteella tehtävistä kasvinsuojelutoimenpiteistä tärkein on kirvojen torjunta, joka

tehdään kasvustohavaintojen ja kirvaennusteiden perusteella.

Kirvaruiskutus ajoittuu orastumisen ja versomisvaiheen välille.

Kestorikkojen torjunta tehdään tarvittaessa syksyllä heti puinnin jälkeen ennen kuin juolavehnä ehtii keräämään vararavintoa juureen, viimeistään 4-lehtiasteella."

Peitattu siemen on tehty nimenomaan siksi, kun se myrkky on muuten aika hankala levittää tasaisesti maahan - siis ruokaan, siihen siemenen kasvumultaan!

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/viljakuormista-l%C3%B6yty…

Vierailija
22/22 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällehän ei enää kukaan mityään mahda, on ollut pakko todeta, kun ei muuhun ole riittävästi meriittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla