Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Praha vai Budapest

Vierailija
03.04.2014 |

Kesällä jompaankumpaan. Vanhemmat lähdössä ja lapset 7v ja 12v. Suosittele, kehu tai moiti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt molemmissa vuoden sisään. Budapest viehätti minua enemmän. Kauniimpi. Sinne lähden vielä toistekin.

Vierailija
2/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Praha on parempi, enemmän nähtävää. Ei Budapestkään tosin huono vaihtoehto ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin makuasioita. Itse tykkään enemmän Prahasta. Kauniimpi, kompaktimpi keskusta. Tosin Prahassa julmetusti turisteja vilkkaimpaan turistiaikaan, joten silloin välttelisin sitä.

Vierailija
4/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Budapest. lasten kanssa voisitte käydä, jossakin kaupungin kylpylässä. molemmat on kyllä ihan kivoja kaupunkeja.

Vierailija
5/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti Budapest. Kaunis paikka. Kesällä molemmissa on tosi kuuma ja paljon turisteja. Budapestissa turistit sulautuu paremmin katukuvaan ja kylpylöissä on kiva lillua lasten kanssa. Meidän perhe on käynyt monta kertaa ja tykännyt.

Vierailija
6/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa Buda ehkä kivempi, siellä on hienoja kylpylöitä ja ruoka parempaa. Praha sopii enemmän "kaljaturisteille".

Vierailija
7/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:25"]

No ehdottomasti Budapest. Kaunis paikka. Kesällä molemmissa on tosi kuuma ja paljon turisteja. Budapestissa turistit sulautuu paremmin katukuvaan ja kylpylöissä on kiva lillua lasten kanssa. Meidän perhe on käynyt monta kertaa ja tykännyt.

[/quote]

ehdota vielä hotellia ja kylpylää

Vierailija
8/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:21"]

Musta Praha on parempi, enemmän nähtävää. Ei Budapestkään tosin huono vaihtoehto ole.

[/quote]

Itse pidän valkoisesta, mutta olenkin vähän nössö ja konservatiivinen.

Vierailija
9/9 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Prahasta enemmän, mutta kieltämättä siellä on turisteja ja paljon, erityisesti kesällä. Budapestissa ei ehkä tule samanlaista turistiryysismeininkiä. Aika samanoloisia kaupunkeja kuitenkin, omaan makuuni Praha on vain kauniimpi ja mielenkiintoisempi, oikeastaan vaikea sanoa miksi. Kooltaan Praha on kompaktimpi ja kävellen pystyy näkemään tärkeimmät nähtävyydet. Budapestissa on muistaakseni pidemmät välimatkat, tai siltä se ainakin tuntui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä