Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä järjestelmäkamera ois hyvä?

Vierailija
03.04.2014 |

Olis kiva jos ois pieni ja suht edullinen mutta sais parempaa laatua kuin pokkarilla. Onko jollain esim. Olympus Pen, ja kummoinen on? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Canon EOS 450d, ei valitettavaa.

Vierailija
2/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyl oo pieni.. luin aloituksen huonosti. Mut kai tuo Olympus PEN on huomattavasti pokkaria parempi, eikä hintakaan nykyään kirpaise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Mahtaakohan toi Olympus Pen olla han hyvä kuitenkin?

Vierailija
4/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung NX-sarja..

Vierailija
5/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vakuuttunut että Samsung on paska :D. Itsekin olen huomannut että Samsungilla on edullisia järkkäreitä, mutta mies vastustaa henkeen ja vereen koko Samsung-merkkiä :D.

Toki päätän itse minkä ostan mutta mieheni tietää jonkun verran aiheesta - tosin tieto ei koske suoraan kameroita vaan muita Samsungin kamoja.

Vierailija
6/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:45"]

Mieheni on vakuuttunut että Samsung on paska :D. Itsekin olen huomannut että Samsungilla on edullisia järkkäreitä, mutta mies vastustaa henkeen ja vereen koko Samsung-merkkiä :D.

Toki päätän itse minkä ostan mutta mieheni tietää jonkun verran aiheesta - tosin tieto ei koske suoraan kameroita vaan muita Samsungin kamoja.

[/quote]

Eli oikeasti ei siis tiedä Samsungin kameroista mitään. Ja jos yleisesti vain vastustaa Samsung kamaa, niin se kertoo tod näk siitä, että on jonkun muun merkin fanaattinen kannattaja ja vastustaa Samppaa vain ideologisista syistä. Miehesi näkemys ei siis ole missään määrin objektiivinen, joten älä kuuntele häntä ainakaan tässä kamera asiassa.

Valitettavasti en ole asiantuntija kamera asioissa eikä ole Penistä kokemusta, mutta kyllähän tuo Olympus varmaankin ihan hyvä ostos on, jos siis haet näppärän kokoista suht edullista järkkäriä.

Tämä oli siis miehen mielipide, joka myös elektroniikasta jotain ymmärtää, mutta joka ei ole vähäisimmässäkään määrin merkkifanaatikko.

Vierailija
7/7 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fanita mitään merkkiä, mutta tuossa on pohjaa että syyt ovat ainakin osaksi ideologisia - Samsung kuulemma kopioi kaiken muilta merkeiltä suoraan ja jotain muutakin epäeettistä hommassa oli kuulemma mukana :D . Ymmärtää kyllä elektroniikasta hänkin, mutta kamerat ei erikoisalaa.

Meni OT :) Luultavasti Olympukseen päädyn nyt kun olen kysellyt kavereiltakin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi