Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Danita Westphal: "En seurustele Lampelanm kanssa"

Vierailija
03.04.2014 |

No nyt tämä otsikoissa ollut Danita W. väittää Iltalehden mukaan, ettei seurustele Lampelan kanssa ja koko suhde on ollut vain osa TV-ohjelmaa. Lampela kiistää väitteet. Omituinen kuvio, todella... :/

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014040318181442_vi.shtml

Kommentit (235)

Vierailija
101/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mitään konnia ole! TÄmä on meidän oma Kaunarit. Juonittelua ja villejä mutkia paljonkin.

PS: Kai se Ratiakin seurapiireineen pitäisi stalkata :))))

Vierailija
102/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka on nykyinen mies? Mä en kestä tätä jännitystä! HPH ja Super-Hessu nyt sitten entisiä, mutta kuka on johtaja, Mr. Kiho? Tää on kuin Sex & The City.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:25"]

Mutta kuka on nykyinen mies? Mä en kestä tätä jännitystä! HPH ja Super-Hessu nyt sitten entisiä, mutta kuka on johtaja, Mr. Kiho? Tää on kuin Sex & The City.

[/quote]

Soita reippaasti ja kysäise D:lta! Sen työnro on siel kiinteistöfirman sivuilla.

Vierailija
104/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:18"]

Tämä on yksi viime aikojen viihdyttävimpiä ketjuja, kiitos! :D

Mammat ryntäävät ventovieraiden ihmisten FB-sivuille, penkovat nettiarkistoja, linkittävät haastatteluja vuosien takaa ... 

[/quote]

No sehän tässä onkin, kun nämä eivät ole ventovieraita. Veikkaisin, että tämän tason ihmisillä nyt yleensäkin on suljetut FB-profiilit, ja monet täällä juttuja kommentoivat ovat itse asiassa asianosaisten FB-kavereita.  Itse en ole, mutta olen oikeasti tuntenut kaikki Danitaan yhdistetyt "julkkismiehet" Lampelaa lukuunottamatta tavalla tai toisella jossain vaiheessa elämääni.  Lampela ja jopa edesmennyt Kari S. Tikka ovat vähintään tutun tuttuja. Ainoa henkilö tässä kuviossa, josta en oikeasti taida tietää mitään, on tämä Danita. Mutta kuinka ollakkaan, ketjussa on kaksi vai kolme Danitan entistä koulukaveria.

Joten ei tässä ventovieraista juoruilla, vaan ihan puolitutuist, vähän niinkuin tosi elämässä. 

Vierailija
105/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:21"]

Tässä mitään konnia ole! TÄmä on meidän oma Kaunarit. Juonittelua ja villejä mutkia paljonkin.

[/quote]

:D Tarkoitatko Armin seurapiiriä? Eikös ne ole Jörn Donneria lukuunottamatta kaikki jo kuolleet?

Ristomatti on jo liki 70, sydän falskaa, muisti pätkii ja sitten on vielä se Saagim! On siinä ihmiselle taakkaa riittävästi, ilman stalkkaamistakin. 

Mistä muuten tulee sukunimi Westphal, onko itse keksitty? Westfalenin rauha tulee tietty ekana mieleen, ja sitä varmaan nää kaikki Lampela-draaman henkilöt jo toivovat. Keskiset ja Rytsölätkin on viuhahtaneet tämän ketjun läpi. Ja joku Patrik! :D

172

Vierailija
106/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D väittää (huonossa) blogissaan, että perheensä on Tammisaaren suunnalta alun perin. Siellä hänellä on se kesäpaikka.

Vierailija
107/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaupan jonossa seiskaa pariskunnasta. Asuvat Kuliksessa, päivähoito ikäinen lapsi on.

Vierailija
108/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westphaleja on tällä hetkellä elossa 22 Suomessa. Etsinkö mä nyt puhelinluettelon?

Vierailija
109/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:16"]

Oliskohan lapsen isä hermostunut kohujulkisuudesta ja uhannut jotenkin? Sen verran topakasti Danita kertoo keskittyvänsä nyt lapseen, perheeseen ja työhönsä.

[/quote]

Danitan lapsen isä oli itse melkoinen kohujulkkis 70-80 -lukujen vaihteessa. Kaksiosainen ruotsinkielinen etunimi, seukkasi/oli naimissa jonkun kuuluisuuden kanssa, ja oli muistaakseni Jaana-lehden suuri suosikki. Hörähdin, kun luin sen nimen tänään, mutta en saa sitä päähäni nyt.

[/quote]

Niin, ja siis kyseessä on balettitanssija. Muistan hänet hyvin lapsuudestani, sillä opetti pari vuotta balettia paikkakunnallamme, ja oli aika eksoottinen ilmestys siellä salin aulassa. Mutta nimi ei nyt tule mieleen.

- 32 -

[/quote]eiks balettitanssijat oo......

[/quote]

Kyseinen balettitanssija ja Danitan lapsen isä on Hannu-Pekka aka HP Holmström. 

[/quote]olen luullut että H P H on -------että silleen

[/quote]seiskan mukaan on faija

Vierailija
110/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pariskunta asuu Kuliksessa? Oon ihan pihalla. D ja P ja se D:N ja HP:n lapsi C?

Vierailija
111/235 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kävin sitten tarkastamassa Danitan lapsen isän nimen, kun jäi vaivaamaan.

Muistin siinä mielessä, että etunimi on yhdistelmänimi, mutta suomen kielinen, sukunimi taas ruotsalainen.  Hannu-Pekka Holmström siis kyseessä. Edelleenkään ei kyllä selvinnyt, kuka se julkkisnainen oli, jonka kanssa lehdissä esiintyi 70-80 -luvun vaihteessa. Jomman kumman Heinosen sisaruksista kanssa kyllä seurusteli, hekin olivat tanssijoina jonkin sortin julkkiksia, näköjään heistä tehtiin jopa paperinuket Apuun. Mutta kun sellainen hämärä muistikuva oli, että olisi seurustellut myös itseään vanhemman naisjulkkiksen kanssa, ja ollut oikeasti hirveästi esillä silloin lehdissä?

Ja tiedän, että on pikkuisen ohis, mutta olen lähtökohtaisesti kiinnostuneempi juoruista ajoilta ennen Seiskaa, ja kaikkia näitä hahmoja, jotka ovat kuuluisia siitä, että ovat kuuluisia. Siksi kai nämä Lampelan tempauksetkin kiinnostavat, kysymyksessä on kuitenkin ihminen, joka on ollut julkisuudessa ensin ammattinsa kautta. 

Vierailija
112/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:16"]

Oliskohan lapsen isä hermostunut kohujulkisuudesta ja uhannut jotenkin? Sen verran topakasti Danita kertoo keskittyvänsä nyt lapseen, perheeseen ja työhönsä.

[/quote]

Danitan lapsen isä oli itse melkoinen kohujulkkis 70-80 -lukujen vaihteessa. Kaksiosainen ruotsinkielinen etunimi, seukkasi/oli naimissa jonkun kuuluisuuden kanssa, ja oli muistaakseni Jaana-lehden suuri suosikki. Hörähdin, kun luin sen nimen tänään, mutta en saa sitä päähäni nyt.

[/quote]

Niin, ja siis kyseessä on balettitanssija. Muistan hänet hyvin lapsuudestani, sillä opetti pari vuotta balettia paikkakunnallamme, ja oli aika eksoottinen ilmestys siellä salin aulassa. Mutta nimi ei nyt tule mieleen.

- 32 -

[/quote]eiks balettitanssijat oo......

[/quote]

Kyseinen balettitanssija ja Danitan lapsen isä on Hannu-Pekka aka HP Holmström. 

[/quote]

Ilmeisesti Danita ei anna lapsen isän tavata tyttöään, koska kyseinen herra tilittää vieraannuttamisjuttuja FB-profiilissaan. Huvittavaa draamaa kerrassaan!

[/quote] olen ymmärtyänyt että HPH kanssa lapsi, sitten on päiväkoti ikäinen mutta kenen kanssa? sitten seukkas Lampelan kanssa ja kotona oli vielä mies. Tosille ei riitä mikään.

Vierailija
113/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:21"]

[/quote]

:D Tarkoitatko Armin seurapiiriä? Eikös ne ole Jörn Donneria lukuunottamatta kaikki jo kuolleet?

Ristomatti on jo liki 70, sydän falskaa, muisti pätkii ja sitten on vielä se Saagim! On siinä ihmiselle taakkaa riittävästi, ilman stalkkaamistakin. 

Mistä muuten tulee sukunimi Westphal, onko itse keksitty? Westfalenin rauha tulee tietty ekana mieleen, ja sitä varmaan nää kaikki Lampela-draaman henkilöt jo toivovat. Keskiset ja Rytsölätkin on viuhahtaneet tämän ketjun läpi. Ja joku Patrik! :D

172

[/quote]voe helevata, sait nauramaan minut

Vierailija
114/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:38"]

OT, turhat julkkisasiat ei mua yleensä kiinnosta, mutta miksi tää tarina kiinnostaa?

Ei kait tää tarkoita, että pian tilaan seiskan?

[/quote]tee niinkuin minä, luen kaupan kassajonossa, tosin vilkuilen että ei ole tuttua lähimain,

Vierailija
115/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:35"]

Jospa se nainen vei esittelyasuntoon Lampelan, eikös se nainen ole muka joku kiinteistövälittäjä? Helppoa kaksoiselämää, mutta vain hetken verran.

[/quote]Kävikö Danita sitten Heikin kotona? Kai heidän suhteensa meni pintaa syvemmälle.

Vierailija
116/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille asioita selventäneille. Nyt mua pyörryttää, menen pitkäkseni. Onneksi mies on lasten kanssa kyläilemässä että voin kodin hiljaisuudessa koota itseni. Huoh. 

172

Vierailija
117/235 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nainen vei esittelyasuntoon Lampelan, eikös se nainen ole muka joku kiinteistövälittäjä? Helppoa kaksoiselämää, mutta vain hetken verran.

Vierailija
118/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:54"]

Westphaleja on tällä hetkellä elossa 22 Suomessa. Etsinkö mä nyt puhelinluettelon?

[/quote]selviäisikö googlettelemalla

Vierailija
119/235 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, turhat julkkisasiat ei mua yleensä kiinnosta, mutta miksi tää tarina kiinnostaa?

Ei kait tää tarkoita, että pian tilaan seiskan?

Vierailija
120/235 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:57"]

Siis mikä pariskunta asuu Kuliksessa? Oon ihan pihalla. D ja P ja se D:N ja HP:n lapsi C?

[/quote]kaupan kassajonossa luettuani tänään seiskaa niin ymmärsin että ainakin Danita asuu ja lapsi, kait se mieskin asuu siellä