Positiivisia mielikuvia Janne-nimisistä?
Hei!
Monille jo pelkkä ihmisen etunimen kuuleminen synnyttää kaikenlaisia ajatuksia. Millaisia _positiivisia_ mielikuvia teille tulee Janne-nimisistä ihmisistä?
Kommentit (44)
Myrskyluodon Maijan Janne on ihannemies. Toki mielikuvituksen tuote. Meidän luokan hymypoikapatsas meni ansaitusti Jannelle. Vapaavuorikin olisi varmaan rennompi jos olisi Janne.
Nämä ovat erinomaisia, kiitos! Nyt vain lisää ja lisää! Onko jollakin kivoja Janne-muistoja? Täytetään AV Janne-kommenteilla!
Ei ole kivoja muistoja. Ikäviä sitäkin enemmän, joista en taida päästä yli tämän elämän aikana. Anteeksi.
Olen ollut töissä ihastunut kahteen Janneen. Kummatkin on nykyään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä mielestäsi vastasi ap:n kysymykseen?
Öö mitä hyötyä on kerätä pelkkiä positiivisia mielikuvia? Jos esim. ajattelitte nimetä lapsenne Janneksi, eikö kannattaisi mieluummin tiedustella, minkälaisia mielikuvia nimi herättää ylipäätään? Elämässä lapsi joutuu kuitenkin kohtaamaan kaikenlaisia ihmisiä. Jos taas etsit Janne-nimisille henkilöille itsetunnon kohotusta, eikö kannattaisi mieluummin keskittyä henkilön persoonallisuuteen? Se nimittäin kertoo ihmisen hyvistä puolista huomattavasti enemmän kuin vain etunimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä mielestäsi vastasi ap:n kysymykseen?
No katsos, normaaleille ihmisille ihastuminen on positiivinen tunne.
Samat mielikuvat kuin Jonnesta. Ei siis kovin positiivisia.
Sellaista v*ttuilua sieltä sitten. Kannattaa hankkia oma elämä.
T. Janne, johon viittaat
Teini-ihastukseni. Hemmetin komea, urheilullinen, ystävällinen kaikille.
Janne Nacci vain tulee ensin mieleen :/
Jannet tuppaavat katoilemaan ja tulemaan murhatuiksi. Se on niitä nimiä.
Ei mitään positiivista. Yhtä kärsimystä ja helvettiä olla Janne. Taidan vaihtaa nimeni Seduksi tai Jormaksi.
Vanha lempinimi Johan-nimisille 1800- ja 1900 -luvuilla.
Oliko muita kysymyksiä?