Olen kotivaimo ja onnellinen :)
Onneksi löytyi mies, joka arvostaa sitä, että vaimo hoitaa kodin ja pitää itsensä hyvännäköisenä ja hyväntuulisena.
Saan kuukausirahaa ihan omakseni ja lisäksi mies maksaa minulle eläkevakuutusta.
Tykkään sisustaa ja laittaa kotia ja puutarhaa, hoitaa kauneuttani ja pukeutua kauniisti joka päivä.
Minulla on yliopistotutkinto, mutta se on ihan hömppäalalta joten en olisi saanut ns oikeita töitä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan olet ollut kotona? Sinulla ei taida olla lapsia? Onko niitä suunnitelmissa?
Sulla on ihana mies, kun pitää sinusta noin hyvää huolta! Itsekin haluaisin jäädä kotiin, mutta mun mies on luuseri eikä pysty yksin elättämään perhettään :(
Kuusi vuotta! Lapsia ei ole eikä tule. Ei olla lapsirakkaita kumpikaan. Mies rakastaa kissoja ja niitä meillä on kaksi :)
Joo mulla on ihana mies, joka palvoo ja rakastaa minua ja huolehtii raha-asioista! Minä sitten taas huolehdin kaikesta muusta, se on meidän työnjako.
ApProvohan tämä on, mutta kysyn silti: miten saat päiväsi kulumaan? Mulla oli parhaimmillaan kolme alle kouluikäistä ja omakotitalo isolla pihalla hoidettavana, ja silti tuli välillä tylsää. Että ei olisi edes niitä lapsia tuossa hoidettava, niitä koristetyynynkulmikaan ei viitsi useampaa kymmentä kertaa päivässä oikoa.
Näin monikoiraisena ei ois kyllä mikään ongelma saada vuorokauden tunteja kulumaan. Pitkiä lenkkejä, treenejä, jumppia, huoltoja.. Puhumattakaan kotihommista, pihahommista, ostoksista.. Ja vielä itsensä huolto siihen päälle. Kyllä kaikki aika menee mitä on. Nyt pitää vielä ikävä kyllä tehdä töitä 😳
Tämä on jännä miten ihmiset on erilaisia. Minua ja miestä yhdistää se ettei meillä ole ikinä tylsää missään olosuhteissa. Tuntuu mahdottomalta kuvitella tilannetta jolloin niin pääsisi käymään. No enkä jos laitettaisiin selliin jossa ei ole mitään virikkeitä, mutta varsinkin kun on rahaa kuten ap:llä, miten voisi edes teoriassa olla tylsää. Tämä lienee elämyshakuisten ekstroverttien ongelma?