Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jo viisi uskovaista kaveriani on saanut Koronan

ProphetWilkerson
27.11.2020 |

ja kaikki on tosiuskovaisia hengellisiä ihmisiä ei mitään harrastelijoita, yksi on siskoni poika 12 v ja muut miehiä ja yksi nainen

oireet lieviä, päänsärkyä ja muuta viikko, tulos kuitenklin koronatestissä positiivinen

sitä vaan mieitin kun uskovaiset uhosivat, ettei kroona tule heihin vaan se on vitsaus ei-uskoville ja niille jotka pelkää.

itse en usko saavani, tänään taas salille ei maskia

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näemme Jumelan todellisen luonteen.

Helvatti vaikuttaa siltä mukavemmalta paikalta.

Vierailija
62/65 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näemme Jumelan todellisen luonteen.

Helvatti vaikuttaa siltä mukavemmalta paikalta.

En tiedä mikä on jumela, mutta Jumala ei toimi ihmisten mieltymyksen mukaan, vaan mikä on meidän parhaaksi. Se, meidän "paras" ei välttämättä ole meidän näkökulmasta aina miellyttävää ja toivomusten mukaista. Itsekin uskiksena en voi ymmärtää miten joku voi kuvitella, että pelkästään rukoilemalla ja uskomalla voi parantua kaikesta tai olla sairastumatta tai kokematta muuten mitään pahaa. Sitä varten ihmiselle on annettu järki, että osataan myös itse tehdä jotain, esim hakeutumaan terveydenpalvelujen piiriin kun on tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole helluntalaisena uskovana moista kuullut. Mutta kyllä minä varjelusta silti pyydän. Ja viisautta toimia oikein.

Sama juttu näin vapaakirkkoon kuuluvana. Sanoin varjelusta koko maallemme ja muillekin maille.

Vierailija
64/65 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse en usko saavani".

Olet ihan yhtä tyhmä kuin nekin, jotka uskovat uskonnon suojaavan virustaudilta.

Mikä "suoja" sinulla on koronaa vastaan?

Vierailija
65/65 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koronasta, mutta uskova sukulaiseni sanoi, että vain "pahat ihmiset" kuolevat onnettomuuksissa tai tapaturmaisesti. Jumala suojelee hyviä. Hän liikkuu äärikarismaattisissa piireissä, jos nyt niitä ryhmiä kauniisti kuvaa. Itse olen tavallinen evl kristitty, enkä oikein tiedä mitä tuosta ajatella.

Siitä voi ajatella että V it tu M itä P ask aa. V M P.

Terv. toinen tavallinen evl kristitty.

Tämä. Apostoleista Johannes oli muistaakseni ainoa, jota ei t.a.pettu, ja aika harvassa ovat VT:n profeetat, joita ei k.ivitetty tai muuten s.ur.mattu. Entä Johannes Kastaja? Pää p.oikk.i Herodeksen tyrmässä juoppoporukan päähänpiston takia.

Mutta nämä eivät varmaan olleetkaan sellaisia oikeita kunnon uskovaisia? Eh?