Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persaukinen nainen - kuka sellaista haluaa?

Vierailija
03.04.2014 |

Rahattomuus on ihan super iso turn off, kunnianhimottomuus ja vässykkyys. Ja näin vastaa nyt 24-vuotias toistaseks nuori miesihminen. Tietenkin pitää olla päämääriä. Totta hitossa haluan sitouttaa naisen itteeni niin taloudellisesti kuin lapsienkin kautta, elellä mukavaa elämää ja toteuttaa siinä sivussa itseäni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vituttaa elättää ties monettako vuotta

Vierailija
2/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi puhetta. Eihän varatonta miestäkään kukaan halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Myös kovia arvoja edustava mies on super iso turn off.

Haluan lapseni ennen kaikkea humaanin miehen kanssa. On tämä vaikeaa.

- persaukinen nuori nainen

Vierailija
4/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä nii rahasta välitä mut noi kaks viimestä on kaikista pahimmat, pahempia kuin ylipaino tai ulkonäkö.

Vierailija
5/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus, kunnianhimottomuus ja vässykkyys.

Ajattelitko, että joillekin nuo ovat turn on??

Vierailija
6/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude, meitä humaaneja miehiähän riittää;)

Vierailija
7/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies halusi sellaisen. Hän ansaitsee niin paljon, ettei ollut väliä vaikka nainen on pa.

t.persaukinen

Vierailija
8/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kriteeri sekin!

Vierailija
9/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnianhimoinen mutta persaukinen. Lihava mutta nainen kuitenkin. Eikö se riitä?

Vierailija
10/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

No, suurin osa suomalaisista naisista päätyy ihan normaaleihin palkkatöihin ja kykenee elättämään itsensä. Minullakin on ihan mukava palkka ja akateeminen koulutus. Mutta en ikinä kuuna päivänä naisi miestä, joka on kiinnostunut minusta taloudelliselta kannalta.

Vierailija
11/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies myös halusi sellaisen,verrattuna suomalaisiin olin köyhä vaikka oli hyvä koulutus ja työpaikkakiin Pietarissa. Sanoi mulle että olen iloinen ja sydämmellinen neiti :))). Mutta meillä on tytär ketä hän rakasta...ja tuskin mieheni saisi tätä lasta jos menisi naimisiin RAHANIPPUN kanssa. Naimisiin mennään ihmisen kanssa jotta saadaan lapsia-heitä kasvatetaan,rakastetaan ja opetetaan hyväluonteiseksi ja sydämmelliseksi naiseksi tai mieheksi. Jotta hekiin saisi hyvän puolison. Raha tarvitaan vain ruokaan,kaksioon ja vaatteisiin ja yms...jos sulla on ylisuuret rahaunelmat niin olet vain urpo joka ei tiedä oikeesta rakkaudesta mitään. Mene johonkiin seurakuntaan ja yritä löydä Jumalan..ehkä pikkuhilja pehmenet ja tulet ihmiseksi :).

Vierailija
12/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehelle kelpasi ja kelpaa! Kunnianhimoton en ole ja tulevaisuudessa varmasti tulen ansaitsemaan, mutta aika monta vuotta mies on minua persaukista jaksanut. Olen kiva ja kaunis, ehkäpä nuo on tärkeämpiä ominaisuuksia? 

Vierailija
13/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat halussasi sitouttaa naisen itseesi rahan kanssa kun kuitenkaan et halua että nainen on rahaton?

Vierailija
14/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyse ei ole tulotasosta. Ainoastaan älykkyydestä, tavoitteista ja kunnianhimosta.

Vetelän ja laiskan ihmisen, joka elämässään tyytyisi Hesen vuoropäällikön uraan, kanssa en koskaan voisi nähdä tulevaisuutta.

Sen sijaan pysyisin kyllä mieheni rinnalla vaikka hän kokisi konkurssin, työtilanne huononisi jne. Elämäntapa pummit ne suurin turn off on.

Vierailija
15/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:08"]

Samaa mieltä. Myös kovia arvoja edustava mies on super iso turn off.

Haluan lapseni ennen kaikkea humaanin miehen kanssa. On tämä vaikeaa.

- persaukinen nuori nainen

[/quote]

Naisilla on kovat arvot, kun haluavat itsensä elättämään kykenevän miehen?

Vierailija
16/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:24"]

Olen kunnianhimoinen mutta persaukinen. Lihava mutta nainen kuitenkin. Eikö se riitä?

[/quote]

Ei, mutta jos olet halukas peto sängyssä, niin parasta a-ryhmää.

Vierailija
17/17 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuremmin yrittämättä ja luontaisesti etenevä sekä älykäs mies olisi parempi kuin alleviivatun kunnianhimoinen. Sellainen, joka voisi tyytyä vähempäänkin ja osaa nauttia pienistä asioista. Kunnianhimoiset ovat usein kuin perseeseen ammuttuja karhuja ja ne kovat arvotkin ovat turn off. En jaksa sitä stressaantuneisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme