Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies päätti lähteä töihin

Vierailija
03.04.2014 |

Tivoliin mikä kiertää ympäri suomea, mulle tämä tuli aika yllätyksenä, eikös siellä tavallaan asuta sen puolivuotta, mua vitutaa ihan älyttömästi toi homma, meillä on vielä lapsikin, joka on varmasti ikävissään ja ihmeissään isän lähdöstä, tyttö on vasta 2v. Meinasin heivata koko äijän tosta hyvästä, ei edes etukäteen puhunu koko työstä mitään, vähän erikoista touhua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun äiä meni sit töihin vaik sossustakin sais pätäkkää ilman mitää. Suomi on aika pieni maa ja kyl noilla tivoliduunareillakin on lomaa ja vapaita et voi niinku tulla kotii.

Vierailija
2/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain rovaniemeltä, vai? Eihän sillä ole omaa autoakaan mukana. Onko ketään kuka on työskennellyt siellä, mites se homma toimii, lomat ym?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette taida olla korkeasti koulutettuja :- D

Vierailija
4/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:13"]Jostain rovaniemeltä, vai? Eihän sillä ole omaa autoakaan mukana. Onko ketään kuka on työskennellyt siellä, mites se homma toimii, lomat ym?

[/quote]

No äkkiä rovaniemeltä lentää mihin vain

Vierailija
5/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kulkee mukana myös sinkkunaisia. Ja aina kun tivoli menee kiinni illalla niin on aika vauhdikkaita bileitä.

Voi mihin miehesi päästit!

Vierailija
6/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kieltäytynyt ehdottomasti hoitamasta yksin lasta en olisi ikinä suostunut tuohon.

Vierailija
7/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eikä mies ole erityisen luotettavakaan.

Vierailija
8/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:35"]Mä olisin kieltäytynyt ehdottomasti hoitamasta yksin lasta en olisi ikinä suostunut tuohon.

[/quote]

Vaikutat fiksulta

Vierailija
9/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne, mies siis pakottaa sut käytännössä yh:ksi, kuitenkin ilman mitään sinkkunaisen vapauksia!

Epäilisin myös, että näinköhän itse pysyy siellä kovin uskollisena.

Parempi olisi tuoda ainakin helvetin iso tilipussi kotiin sieltä kompensoida sitä, että jättää lapsen ja kodin hoidon käytännössä yksin sun vastuulle estäen samalla sulta hyvin pitkälti kaiken vapaa-ajan.

Toki hyvä että tahtoo töihin, mutta kyllä matkatyön aloittaminen on minusta asia, josta pikkulapsiperheessä keskustellaan kumppaninkin kanssa.

Vierailija
10/10 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todella loukkas, kysymättä multa mitään, oli tehnyt jo työsopparin. Kyllä olisi luullu, että muitakin keikkahommia olisi löytynyt lähempää ja se tästä tekee vielä kamalampaa, kun sillä taipumusta flirttaila toisille naisille ainakin kännissä, kerran petänytkin kun olin raskaana.Se on niin itsekäs ja omapäinen, haluaa mennä, vaikka tietää mun kannan.