Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä muita ärsyttää noi T: Mies -vastaukset?

Vierailija
03.04.2014 |

Perkele, oo vaikka pieni vihreä mies, ei se sun vastauksesta 99,9% tapauksista tähdellisempää, saatikka vakuuttavampaa tee.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, huvittaa vain, kun mies 28 v. vanheni muutamassa päivässä 4-6 vuotta.

Vierailija
62/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. (Olen nainen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:21"]

Mutta luokittelet sukupuolen mukaan. Et ole yhtään parempi kuin rasisti. Muut miehet hallitsevat, ei av-lassukka.

[/quote]

Enhän minä ole ketään luokitellut missään vaiheessa. Olen ainoastaan kertonut olevani mies ja kertonut että miehet hallitsevat maailmaa.

Ihan sama kun sinä kertoisit olevasi nainen ja naisen synnyttävän lapsen. En minä sen viestin perusteella luokittele sinua rasistiksi, vaikka en itse pysty synnyttämään.

T. Mies

[/quote]

Nimenomaan luokittelet samalla tavalla kuin rasistit. Skini uhoaa, että hän on parempi kuin neekeri, vaikka todellisuudessa on työtön, toimeentulotuella elävä loinen. Ei yhtään parempi kuin Afrikasta tullut pakolainen. Sama juttu sinulla. Uhoat olevasi hallitsija, vaikka todellisuudessa et edes hallitse tätä ketjua.

Esimerkkisi on harvinaisen typerä. Uskomatonta, että suomalaisen koulutusputken voi läpäistä ilman perustietoja biologiasta.

Vierailija
64/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:44"]

Uhoat olevasi hallitsija, vaikka todellisuudessa et edes hallitse tätä ketjua.

[/quote]

Ymmärrätkö sinä lukemaasi ollenkaan, vai saako inho/raivo sinut lukemaan väärin? Missään en ole sanonut hallitsevani ketään, edes koiraa. Olen vain sanonut olevani mies ja miesten hallitsevan maailmaa.

T.Mies

Vierailija
65/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:44"]

Uhoat olevasi hallitsija, vaikka todellisuudessa et edes hallitse tätä ketjua.

[/quote]

Ymmärrätkö sinä lukemaasi ollenkaan, vai saako inho/raivo sinut lukemaan väärin? Missään en ole sanonut hallitsevani ketään, edes koiraa. Olen vain sanonut olevani mies ja miesten hallitsevan maailmaa.

T.Mies

[/quote]

Et herätä minussa mitään tunteita. No ehkä huvittuneisuutta. Et vain tajua, että ne muut miehet hallitsevat, et sinä. Sinä et myöskään hyödy millään tavalla siitä, että muut miehet hallitsevat. Tai luulet hyötyväsi jollakin nyymillä vauva-palstalla.

Vierailija
66/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt oikein ymmärrä mistä tässä kiistellään. Tunnen miehenä olevani vastuussa maailman huonosta tilasta. Naiset toki saavat auttaa parantamaan tätä maailmaa. Onhan heille annettu mahdollisuus osallistua varusnaispalvelukseenkin. Silti harva kuitenkaan kokee vastuuta lähteä parantamaan maailmaa ja opiskella maailmanparannus työkalujen käyttöä.

Toisaalta poikalasten synnyttäminen on tärkeää ja tyttölasten myös. Tyttölapsi saattaa myöhemmin synnyttää kolmekin poikaa ja poika siittää kolme poikaa.

En halua ärsyttää, mutta miesten käsissä tämä maailma on ja koko maailman kaaos on miesten syytä myös. Synnyttäisitte vähemmän poikia pliis piis.

T: 11cm mies

Vierailija
67/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:52"]

Et herätä minussa mitään tunteita. No ehkä huvittuneisuutta. Et vain tajua, että ne muut miehet hallitsevat, et sinä. Sinä et myöskään hyödy millään tavalla siitä, että muut miehet hallitsevat. Tai luulet hyötyväsi jollakin nyymillä vauva-palstalla.

[/quote]

Kyllä minä sen tajuan oikein hyvin, että en hallitse ketään. Kyseiseen maailman hallintaan ei vaikuta kukaan suomalainen oli mies tai nainen.

Heitin ainoastaan täysin harmittoman kommentin missä en väitä olevani mitään muuta kun mies.

Kummasti se ärsyttää jos kertoo oman sukupuolen ja sen, että maailmassa suuret asiat päättävät miehet. Eihän nämä kaksi asiaa liity toisiinsa muuta kun sanalla mies.

T. Mies

Vierailija
68/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:00"]

Kyllä minä sen tajuan oikein hyvin, että en hallitse ketään. Kyseiseen maailman hallintaan ei vaikuta kukaan suomalainen oli mies tai nainen.

Heitin ainoastaan täysin harmittoman kommentin missä en väitä olevani mitään muuta kun mies.

Kummasti se ärsyttää jos kertoo oman sukupuolen ja sen, että maailmassa suuret asiat päättävät miehet. Eihän nämä kaksi asiaa liity toisiinsa muuta kun sanalla mies.

T. Mies

[/quote]

Eli mikä oli pointtisi? Saada 15 min. hallitsijastatusta mammapalstalla?

Vierailija
69/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laukaisen.

ap

Vierailija
70/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:02"]

Eli mikä oli pointtisi? Saada 15 min. hallitsijastatusta mammapalstalla?

[/quote] Olen ainoastaan vastannut kun joku on kommentoinut. Jos kukaan ei olisi kommentoinut 1 sivun kommenttiani, niin tässä ketjussa ei olisi kun se yksi kommentti minulta.

T. Mies

Vierailija
71/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava väittely.

T. Ihminen

Vierailija
72/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yleensä tulee mieleen, että huomiohuoraus on ainoa syy kertoa se sukupuoli. (Samoin kuin näillä esim. ylilaudalla sukupuoltaan korostavilla tytöillä.)

Vierailija
73/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nimimerkki on vain nimimerkki ja taiteen katselija itse luo oman analyysinsä teoksesta. Teos ei välttämättä kerro taiteilijasta mitään. Se kertoo enemmän siitä miten maailma heijastuu taiteilijan silmiltä. Eli minäkin olen sitä mieltä mitä James Brown heitti. Ajatelkaa nimimerkkiä tagina. Tagi voi olla myös taide.

Vierailija
74/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:30"]

Joskus nimimerkki on vain nimimerkki ja taiteen katselija itse luo oman analyysinsä teoksesta. Teos ei välttämättä kerro taiteilijasta mitään. Se kertoo enemmän siitä miten maailma heijastuu taiteilijan silmiltä. Eli minäkin olen sitä mieltä mitä James Brown heitti. Ajatelkaa nimimerkkiä tagina. Tagi voi olla myös taide.

[/quote]

On pakko heittää tähän päälle vielä terveisiä

11cm mies

Vierailija
75/75 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huolestuttavaa ärsyyntyä jos viestin perässä lukee mies. Tuokin on huolestuttavaa miten joku nainen voi pimetä päästään noin pahasti jankatessaan tuosta hallitsemis jutusta.

t:nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi