Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko isoon kännykkään?

Vierailija
26.11.2020 |

Olisi aika ostaa uusi mutta muutamassa vuodessa kännykät ovat muuttuneet isokokoisiksi. Monessa yli kuuden tuuman näyttö. Oletko itse tottunut isoon puhelimeen jos olet vaihtanut pienemmästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan halusin mahdollisimman ison näytön, tästä on myös hyvä katsella telkkariohjelmia tai elokuvia.

Huawei Honor Play.

Vierailija
2/5 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän isoon "kännykkään" voi tottuakin, mutta suosittelen etsimään kumppanin, jolla on normaalikokoinen "kännykkä". Olette sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei totu. Vanha iPhone SE tuli tiensä päähän ja ostin tilalle iPhoen SE2020:n. En ole seitsemässsä kuukaudessa tottunut. Minulle se on muista ominaisuuksistaan huolimatta puhelin, minkä pitää mahtua taskuun. Ei television tai tietokoneen näytön korvike.

Vierailija
4/5 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä suositella jotain hyviä pienemmän näytön puhelimia? 

Ap

Vierailija
5/5 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nythä on se iphone 12 mini, joka on tyyliin iphone 7 kokoinen ellei jopa hieman pienempi. Itse olen sitä harkinnut, mut sitte mietin et kestääköhän siinä akku miten kauan.. taijan taipua siihe normaali iphone 12:aan... itekkää en välitä isoista puhelimista. tää ip7 just ja just menee vielä farkkujen etutaskuun. En tykkää isoista ja kömpelöistä puhelimista, sattuu jo peukaloonki kun liikuttelee/näpyttelee liian isoa näyttöä. ja isompi vaara et puhelin luiskahtaa käsistä lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän