Tuleeko tänään tieto veronpalautuksista?
Kommentit (31)
Ei oo tullu vielä ainakaan. Mulle tulee yleensä tosi myöhään.
Siis iha epistä jos toiset on saanu jo. No tuliko mätky vai palautus kolmonen?
Minulle tuli maanatina, ja miehelle tiistaina. Molemmille 300-400 palautusta.
Mä myös sain jo tiistaina. Helsingissä asutaan, jos riippuu paikkakunnasta ketkä saaa eka. Palautusta tulee :)
Mulle ja miehelle tuli jo maanantaina. Palautusta tulee, mutta pitää tehdä lisäyksiä niin tulee enemmän molemmille.
Oulussa asun. Ei ole tullut vielä
Tuli jo viime perjantaina. Mätkyjä 300e, miehelle palautusta saman verran. Helsingissä asutaan ja sukunimi aakkosten lopusta, jos sillä on merkitystä.
Nyt alkoi jännittämään ihan sairaasti. Mulle tulee tod.näk.mätkyjä. Sukunimi alkaa koolla ja asun hesassa. Ehkä pommi räjähtää jo tänään.
Esitäytetyt veroilmoitukset tulee maalis-huhtikuussa, ei ne tule kaikille samana päivänä. Ja tuohan on vasta esitäytetty, josta puuttuu vähintänkin työmatkakulut.
Mullekin tuli jo alkuviikosta. Asun Vantaalla.
Minulle tuli jo reilu viikko sitten. Sukunimi alkaa H:lla ja asun Helsingissä.
Ne verolaput tulee postille yhtenä köntsänä ja postin on määrä jakaa ne tietyssä ajassa. Se on ihan tuurista kiinni minkä verolappulaatikon se postinkantaja ottaa lajiteltavaksi minäkin päivänä, joten turhaan niitä sukunimiänne mietitte.
Mulle tuli jo perjantaina. Miehelle ja mulle tulee yhteensä yli 1000 e palautusta. Päästään noilla rahoilla kauan suunnitellulle matkalle! <3
Ei ole tullut, mutta ilmeisemmin palautuksia tulossa. Veroilmoitus verkossa palvelusta kävin katsomassa nuo verottajalla olevat tiedot ja niiden mukaan sitten laskin veroprosentti 2013 laskurilla..
Verottaja on aloittanut veroehdotusten postittamisen.