Kontrollointia
Mieheni kohtelee minua inhottavasti ja kun suutun, hän sanoo että olen hullu, kun huudan. Hän epäilee että en hoida lapsia hyvin ja kiertää tarkastelemassa pyykkejä, tiskejä ja sitä onko pinnoilla pölyä. ahdistaa. Olen aivan loppu, rakastan lapsiani ja hoidan niitä omasta mielestä hyvin. Mieheni vaan syyllistää minua kaikesta.
Kommentit (4)
Hanki apua. Siis itsellesi, sillä miestä sinä et voi muuttaa.
Ota vaikka mielenterveystoimistoon yhteyttä. Ei siksi, että epäilisin sinun olevan "hullu" vaan pikemminkin päin vastoin, jotta voit todistaa miehellesi että se et olekaan sinä joka teillä hullu on. Syy vastaanotolle menoon voi olla nimenomaan "huutaminen" ja se, että mies ahdistaa.
Neuvolassa voit myös keskustella siitä, mitä hyvä lastenhoito on. Varaa vähän enemmän aikaa, jotta voit keskustella myös miehesi käytöksestä ja mieluummin ota hänetkin mukaan.
Joitain piirteitä oli, mutta sain aina puhumalla torjuttua väitteet. Hän ärsyttää minua viimeiseen asti ja lopulta sitten nimittele hulluksi kun väsyneenä huudan. Kidutukselta tämä tuntuu, en tiedä onko enää normaalia.
Ei mies väärässä ole. Huutaminen on hullua, ei terveet ihmiset huuda!
oliko hän tuollainen jo ennen lapsia?
mieheni kunnioittaa minua eikä nimittäisi minua hulluksi missään oloissa. tällaisessa suhteessa on onni kasvattaa lapsia. exälläni oli tuo mentaliteetti kuin sinun miehelläsi, osittain.