Kellään ei nykyään ole yhtään ryppyjä
Kommentit (18)
Käytä maskia. Häviää niin rypyt kuin kaksoisleukakin.
Uppista
Kellään samaa huomiota? Aina välillä huomaa, kun joku aikuinen 30-40v. välillä salaperäisesti yhtäkkiä "nuorenee".
Vierailija kirjoitti:
Käytä maskia. Häviää niin rypyt kuin kaksoisleukakin.
Vihaan käyttää maskia, kuivattaa ihon ja naamani on paremman näköinen ilman. Ap
Ihmiset lätkivät kasvoilleen voiteita joissa on tehoaineita ja ottavat vitamiinia /tuoremehua, siinä sen salaisuus. Ja geenit. Ellei sitten ole joku joka täyttää kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset lätkivät kasvoilleen voiteita joissa on tehoaineita ja ottavat vitamiinia /tuoremehua, siinä sen salaisuus. Ja geenit. Ellei sitten ole joku joka täyttää kasvojaan.
No aivan varmasti kosmeettisia hoitoja. Niitähän on vaikka kuinka nykyään.
Mitä se sun peppua hiertää? Omalle naamalle ja keholle saa tehdä mitä haluaa.
Ryppyjä on yhdessä paikkaa, mutta nekin katoavat oikeanlaisella naisella.
-M29
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta on vaan hassua, että esim otsajuonteita näkee niin harvoilla aikuisilla nykyään. Aihe on kuitenkin yhä aika tabu, kukaan ei kerro noista toimenpiteistään. Jos joku kehaisee ja kysyy, kuinka onnistuu pysymään niin nuorena niin vienosti pokkana väittää, että on hoitanut naamaa jugurttinaamiolla.
Samaan aikaan kauneushoitoloita kasvanut vieri viereen kaupungille ja niissä ajat täyteen varattuina. Itse siis olen ottanut mm täyteaineita hillitysti, mutta se ylläpito maksaa hunajaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta on vaan hassua, että esim otsajuonteita näkee niin harvoilla aikuisilla nykyään. Aihe on kuitenkin yhä aika tabu, kukaan ei kerro noista toimenpiteistään. Jos joku kehaisee ja kysyy, kuinka onnistuu pysymään niin nuorena niin vienosti pokkana väittää, että on hoitanut naamaa jugurttinaamiolla.
Samaan aikaan kauneushoitoloita kasvanut vieri viereen kaupungille ja niissä ajat täyteen varattuina. Itse siis olen ottanut mm täyteaineita hillitysti, mutta se ylläpito maksaa hunajaa. Ap
Eli ihmettelet täällä kovaan ääneen ihmisiä jotka tekee naamalleen kauneustoimenpiteitä, kun teet niitä itsekin???
Käytä sä ap vaan niitä Lidlin Cien voiteita.
Ei ole otsaryppyjä ja ikää yli 50.Nuorempana oli ryppyjä huonot elintavat oli,nyt ei ryppyjä eikä lainkaan käyntejä kosmetologin tai muissa hoidoissa. Ei täyteaineita.Ne elintavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kauneushoitoloita kasvanut vieri viereen kaupungille ja niissä ajat täyteen varattuina. Itse siis olen ottanut mm täyteaineita hillitysti, mutta se ylläpito maksaa hunajaa. Ap[/quoteEli ihmettelet täällä kovaan ääneen ihmisiä jotka tekee naamalleen kauneustoimenpiteitä, kun teet niitä itsekin???
Ihmettelen, että asiasta pitää vaieta kun se on ilmeistä, että ihmiset ei vanhene samalla lailla kuin 10 vuotta sitten. Sama kun värjäisi hiuksia, rajakasvu pilkottaa ja silti pitää väen vängällä vakuuttaa, että ihan luonnollinen on. Unohdin ettei täällä voi taas keskustella mistään normaalisti. Ap
Aloin pestä kasvojani. Ennen pesin ja kuorin ehkä kerran viikossa. Jo alkoi iho sileytyä ja hehkua!
Lisäksi ainakin muutama tuttuni käy pistoshoidoissa tiettävästi. Itse en oo sellaisia kokeillut koskaan.
Niin kuvissa. Kyllä oikeasti on ryppyjä. Ei silottelut ihan mahdottomasti auta.
Fyysistä työtä jossa säiden armoilla ahavoidutaan tehdään paljon vähemmän.
Ihmetellyt mistä köyhätkin ihmiset repii rahat tähän. Ap