Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan nainen ei ole saanut mun kulliani kokonaan suuhunsa

Vierailija
03.04.2014 |

Miksi näin on? Ei mun kullini pituus oole kun 25 cm (toki juuresta hieman paksumpi).  En ole koskaan saanut panna kakkoseenkaan, koska naisten mielestä kullini on ollut liian iso.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah.. tota ei kukaan usko!

Vierailija
2/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset taas täällä uhittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se värkkis joskus niin ei maistu niin pahalle.

Vierailija
4/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama vika. Mun kyrpä on tosin vain 18 senttinen, mutta ei sitäkään ole kukaan etuhampaisiin asti ottanut. Mikseivät naiset osaa ottaa suihin kunnolla? Hehän voivat harjoitella vaikka dildoilla, josseivät muuten osaa. 

Vierailija
5/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:46"]

Mulla on sama vika. Mun kyrpä on tosin vain 18 senttinen, mutta ei sitäkään ole kukaan etuhampaisiin asti ottanut. Mikseivät naiset osaa ottaa suihin kunnolla? Hehän voivat harjoitella vaikka dildoilla, josseivät muuten osaa. 

[/quote]

Miksei miehet osaa nuolla kunnolla? Kai sinä harjoittelet nuolemista tekopillulla?

Vierailija
6/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Toiset miehet ovat parhaita suihinottajia, naiset eivät vaan osaa niin kuin me miehet, voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi...

terv, Joel 27v

Vierailija
7/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:48"]

Miksei miehet osaa nuolla kunnolla? Kai sinä harjoittelet nuolemista tekopillulla?

[/quote]

Miten pillua pitää nuolla?

Vierailija
8/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:49"]

Miten pillua pitää nuolla?

[/quote]

Yleensä niin, että otat vasemman häpyhuulen suuhun ja pidät sitä vain suussa noin 4 minuuttia.

Vierailija
9/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:48"]

[/quote]

[/quote] Toisaalta mies ei voi nuolla 'pillua' samalla tavalla kuin nainen voi imeä penistä. Tämä johtuu siitä että koko penis on melko hyvin hermottunut ja vaikkeivat kaikki osat ole läheskään yhtä erogeenisiä tai herkkiä, on kosketuksella silti myönteinen psykologinen ja visuaalisesti kiihottava merkitys. Nainen ei koe asioita samalla tavalla; naisen alapää on littana lätty, nainen ei näe alas kunnolla ja suuri osa naisen ulkoisista sukuelimistä koostuu iskuilta ja infektioilta suojaavasta panssarikudoksesta. Tästä syystä voidaan esittää että melko iso osa 'pillua' nuolettavista naisistakin haluaa nuolentaa vain varsin pienelle osalle vulvaa. Siinä mielessä suora vertailu miehen ja naisen tyydytyksen välillä on harhaanjohtavaa. Miehen oraalinen tyydyttäminen on kuin sairaanhoitajaksi opiskelua eli siinä opiskellaan vähän kaikkea terveyteen (miehen hyvinvointiin) liittyvää ja naisen oraalinen tyydyttäminen enemmänkin kuin hammashygienistiksi opiskelua, eli siinä keskitytään aika pieneen alueeseen, vaikkakin se pitää sitten hallita hyvin. Tai sitten ei pidä...ammatti pitää hallita mutta moni nainen on tyytyväinen pelkkään valkoista vaahtoavaan esineeseen ja sillä sorkkimiseen (hammasharja/penis).

-Mies 28v-

Vierailija
10/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä saan sen suuhuni mahtumaan, kunhan pureskelen vähän pienemmiksi paloiksi eka.

Vierailija
11/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:59"]

-Mies 28v-

[/quote]

Onko sulla mitään kokemusta naisista?

Vierailija
12/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:59"]

-Mies 28v-

[/quote]

Onko sulla mitään kokemusta naisista?

[/quote] Tuoko on vastauksesi esittämiini asioihin? Onko sinulla mitään kokemusta argumentoinnista?

-Mies 28v-

Vierailija
13/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko naiset kertoa miten sitä pillua tulisi sitten oikein nuolla? Itse ainakin ottaisin mielelläni vastaan muitakin neuvoja kuin että "kysy naiseltasi". Onko olemassa mitään useimpiin naisiin soveltuvia tekniikkoja pillunnuolennennan suhteen? Miten sitä pimppaa tulee sitten oikein nuolla?!

Vierailija
14/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 03:23"]

Voisiko naiset kertoa miten sitä pillua tulisi sitten oikein nuolla? Itse ainakin ottaisin mielelläni vastaan muitakin neuvoja kuin että "kysy naiseltasi". Onko olemassa mitään useimpiin naisiin soveltuvia tekniikkoja pillunnuolennennan suhteen? Miten sitä pimppaa tulee sitten oikein nuolla?!

[/quote]

Eipä oikeastaan ole mitään tiettyjä jokaiselle sopivia tekniikoita. En edes osaa sanoa, miten sitä pitäisi nuolla, kun ei tähän mennessä kukaan oikein ole osannut kovin hyvin. Epäilen jo, etten ehkä vain pidä suuseksistä.

Osaan tosin sanoa, mitä ei kannata tehdä: älä nuole kielenkärjellä, se on liian kova ja tuntuu inhottavalta. Älä myöskään keskity vain klitorikseen, se alkaa sattua aika pian. Ei kannata yrittää tehdä nopeuden maailmanennätystä, hidas on parempi.

Mitä aloitukseen tulee, yritätkö tehdä trollauksen maailmanennätystä? Miksiköhän 25cm ei mahdu suuhun, on se kumma. Kumma juttu sekin, ettei kukaan halua takamukseensa jäätävää parrua. On muuten jonkin verran työtä siinä, kun yrittää oppia olemaan kakomatta koko ajan, kun kurkussa on jotain. Aluksi leuatkin meni hiton jumiin. Onneks taitavaksi ei ollut niin vaikea oppia kuin (hetero)miesten keskimäärin, mutta muuten kyllä ottaisin miesten työn mieluummin. Ainoastaan niska kärsisi, ihan kuten nytkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi