Unilääkkeeenä Surmontil. Kokemuksia?
Olen 1970-luvulta asti käyttänyt lukemattomia erilaisia unilääkkeitä, aina vanhoista kunnon kolmen tabletin pakkauksissa reseptivapaina myydyistä Unitaleista ja muista barbituraateista alkaen aina nykyaikaisiin mielialalääkkeisiin, joita siis käytetään mielialalääkitystä pienempinä annoksina myös nukahtamisen edistämiseen.
Suunnilleen kaikki on käyty läpi. Kaikkiin niihin on myös kehittynyt toleranssi hyvin lyhyessä ajassa, joten siksi on pitänyt vaihtaa kemikaalia. Välillä on mennyt vuosiakin ilman unilääkkeitä. Nyt lääkäri määräsi Surmontilia. Tätä en vielä aiemmin ollut kokeillut, mutta hyvin toimii. Ainakin muutaman viikon, kunnes siihenkin varmaan kehittyy massiivinen toleranssi.
Onko teillä muilla unettomilla kokemusta juuri nimenomaan Surmontilin käytöstä?
Kommentit (7)
Ihan turha. Unetti noin 2 viikkoa, ja sinäkin aikana oli pahoja sivuvaiktuksia. Sen jälkeen väsyttävä vaikutus loppui täysin.
Minulla onneksi on pysyvämmin toiminut unettomuuteen kombo mirtatsapiini + Rivatril-niminen bentso. Jo 7 vuotta käyttänyt tätä. Yksilöllistä se on mikä kelläkin toimii...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:37"]
Ihan turha. Unetti noin 2 viikkoa, ja sinäkin aikana oli pahoja sivuvaiktuksia. Sen jälkeen väsyttävä vaikutus loppui täysin.
Minulla onneksi on pysyvämmin toiminut unettomuuteen kombo mirtatsapiini + Rivatril-niminen bentso. Jo 7 vuotta käyttänyt tätä. Yksilöllistä se on mikä kelläkin toimii...
[/quote]
Minut mirtatsapiini lihotti porsaaksi. Sillä on sellainen sivuvaikutus. Ap.
oLEN KÄYTTÄNYT VUOSIKAUSIA JAKSOTTAIN AHDISTUKSEEN JA SIIHEN LIITTYVÄÄN UNETTOMUUTEEN. LOISTAVA LÄÄKE. EN OLE SAANUT MITÄÄN SIVUOIREITA JA TEHOAA EDELLEEN.
Paras unilääkkeistä joita olen kokeillut. Ei sivuvaikutuksia. Harmi että marraskuun jälkeen lääkettä ei enää saa.
Olen käyttänyt pitkään. Tuo surmontil on erittäin hyvä unilä
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=949&i=SANOFI_SURMONTIL