Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja kaveri pilkkaa!

Vierailija
02.04.2014 |

Olen joutunut hyvän ystäväni ja mieheni kiusaamaksi! Naureskelevat heidän mielestään "omituisille" hössötyksilleni esim jos olemme yhdessä ruokakaupassa ja sorrun johonkin heräteostokseen. Kun lähden kärryjen luota punnitsemaan vihanneksia niin hihitys alkaa. Olen hämmentynyt, onko tämä normaalia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silleen ilkeältä tunnu, mutta varsinkin kun on kiire ruokaa laittamaan tai muuta niin toivois että mieskin vaikka auttaisi. Yleensä voin sille sanoa että hae sä maidot niin mä otan kasvikset ja hoidetaan asiat mutta kun kaveri on mukana niin saan itse hoitaa kaikki ostokset. Sitte tulee tyhmä olo kun koittaa olla tehokas ja toiset vaan pelleilee ja pitää omaa kivaa. Oon 29, kaveri myös, mies pari vuotta vanhempi (vaikkei uskoisi!)

Ap

Vierailija
22/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 22:15"]Mies asuu toisessa kaupungissa, ei hän sieltä käsin mitään suhdetta pysty ylläpitämään. Ja viikonloppuisin hän on minun kanssani tai sitten just ollaan tän mun hyvän ystävän kanssa kolmistaan. En kyllä epäile mitään suhdetta, lähinnä on semmoinen olo että pitävät mua tyhmänä :(

Ap

[/quote]

No mikä sitä kaveria estää käymästä miehen luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tätä kaveria väh kerran viikossa sillon kun mies ei ole täällä. Ja hän on myös usein vähän pidempiä aikoja kotipaikkakunnallaan, se on vielä reippaammin miehestäni toiseen suuntaan.

Ap

Vierailija
24/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kävisitte miehen kanssa kaupassa ihan kahdestaan. Sanotte kaverillenne, että nyt ei voi tulla mukaan. Miten mies silloin käyttäytyy?

Vierailija
25/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat mitään suhdetta niillä. Iteki välillä kaverien miesten kanssa naureskellaan samantyylisesti, ite aatellu nii et kiva et tulee kaverin miehen kanssa toimeen:-)

Vierailija
26/26 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa aiemmin vähän jo kerroin millainen mies on kaupassa kun ollaan kahdestaan, sillon jaetaan kauppalista ja hoidetaan oma puoli. Nyt alkaa tuntumaan jo tyhmältä et miksi koko asia ees vaivaa. Oon itsekin ollu tosi iloinen että tulevat toimeen ja voi vapaa-aikaa viettää kahden läheisen ihmisen kanssa yhtä aikaa. Muiden kavereitteni kanssa mies ei oikein viihdy. Ja ainakin on musta silleen seksimielessä ihan kiinnostunut, niin en siksikään usko että toisia sillä silmällä katselee. Kiitos kommenteistanne! Täytyy nyt jättää tämä että jaksaa töissä taas :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi