Pituutenne?
Olen nyt noin 162cm. Isi on 185cm ja äiti 169. Voiko musta tulla 170 tai vähän yli? Kertokaa myös oma pituutenne ja kuinka pitkiä vanhempanne ovat.
Kommentit (27)
No onko aloittaja sun menkat alkaneet? Minkä ikäisenä ne alkoi?(kuukauden tarkkuudella) Onko sulla ollut jo kasvupyrähdys? Paljonko olet kasvanut viimeisen vuoden aikana? Mikä sun ikä kuukauden tarkkuudella on? Vastaa noihin, niin voin kertoa jonkinlaista ennustetta siitä paljonko tulet vielä kasvaamaan.
Mä olen 177 cm, äiti 174 ja isä 182. Mieti vastauksia noihin vastaaja 23:n kysymyksiin, niillä on merkitystä. Luulen kyllä, että mulla tuo kasvu on ollut hiukan epätyypillistä: kuukautiset alkoivat suunnilleen tasan 13-vuotispäivänä ja olen kasvanut sen jälkeen vielä yli 10 cm (tiedän aika tarkkaan, koska just 13-vuotta täytettyäni pääsin ulkomaille ja mulle hankittiin passi. Siihen laitettiin koulussa seiskan terveystarkastuksessa mitattu pituus 166cm, muistan sen ihan tarkkaan. Oon siis syksyllä syntynyt, olin jo seiskalla kun täytin 13.).
Minä 150cm, pikkusisko 164cm,äiti 158cm, isä 170cm. Tämmönen pikkuperhe siis :D oon nyt 25v. Oon monesti miettiny et johtuuko tää mun lyhyys siitä että silloin kun olin pieni niin isäni poltti sekä sisällä että autossa ja suuri osa lapsuudesta menikin pitkälti hänen kanssaan kun oli usein työttömänä. Passiivista tupakointia kertyi siis todella paljon. Lisäksi olin erittäin nirso ruuan suhteen. Olisin mieluiten syönyt vain makaronia.
Minä 178, äiti 165, isä 190. Menkat mulla alkoi 12-vuotiaana ja sen jälkeen kasvoin vielä yli 10cm. Vikat sentit tuli n. 19-vuotiaana.
Minä 182cm, äiti 168cm isä 200cm. Veljet 186cm ja 184cm, sisko 183cm.
Olen nyt 23-vuotias, pituutta kasvoin 18-vuotiaaksi asti.
21 cm!