Jos tykkää historiasta ja politiikasta onko silloin tylsä?
Millainen mielikuva tulee ihmisestä joka sanoo rakastavansa historiaa?
Kommentit (27)
Et sit rinkulapaitaa ole ostanut. Kokeilin yhdessä linnassa englannissa, siellä myös niitä olis ollut myynnissä, kuten miekkojakin ja haarniskoita...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 02:01"]
Joo mut entäs sitten kun tykkää poliittisesta historiasta? ;)
[/quote]
Mulla on ollut ihan sairaan kuuma polhissan opettaja aikanaan... Jätetään yliopisto mainitsemati.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 03:01"]
Minä rakastan historiaa ja varsinkin keskiaikaa. Keräilen keskiaikaisia miekkoja ja olen ostanut myös muutaman tuon aikakauden mekon.
Maksoivat varmaan mansikoita?
[/quote]
Kyllä....halvin miekoista maksoi 270 euroa. Mekotkin olivat 100 eurosta ylöspäin.
Mutta sanoisin, että keskimäärin miekka maksaa noin 300 euroa (ainakin tuossa firmassa, josta olen miekat ostanut).
[/quote]Siis replikoita? Ei varmaan aitoja tuihon hintaan irtoa :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:00"]
Minä rakastan historiaa ja varsinkin keskiaikaa. Keräilen keskiaikaisia miekkoja ja olen ostanut myös muutaman tuon aikakauden mekon.
[/quote]
Kyllä....halvin miekoista maksoi 270 euroa. Mekotkin olivat 100 eurosta ylöspäin.
Mutta sanoisin, että keskimäärin miekka maksaa noin 300 euroa (ainakin tuossa firmassa, josta olen miekat ostanut).
[/quote]Siis replikoita? Ei varmaan aitoja tuihon hintaan irtoa :D
[/quote]
Valitettavasti jäljennöksiä :D En nyt mitenkään erikseen painottanut asiaa, oletin että on varman melko selvää, ettei ole alkuperäisistä kyse.
Olen kyllä harkinnut noita muitakin varusteita mutta ongelmaksi tuli niiden säilytys koska tilaa ei kerrostalokolmiossa ole paljoakaan. Miekat saa kuitenkin kätevästi seinälle.
En tiedä historiasta kuin muutaman hassun vuosiluvun. En viitsi aivokapasiteettiani enää rasittaa menneillä asioilla. Nykyaika ja tulevaisuuskin on liian väkivaltainen.
Lukematta edellisiä: mä haluaisin miehen, joka tykkää historiasta ja politiikasta. Se on seksikästä ja vaatii älyä ;)
[/quote]