Aloitin nutrauksen klo 7:45, lopetin 20:10 :)
Olen läski ja ajattelin, että vedän (parin) viikon pussikuurin alkusysäykseksi. Joopa joo, tahdonvoima riitti 4 pussin ja reilun 12h ajan ja sitten tajusin, ettei tässä ole järkeä. 2 ruisleipää ja kasviksia iltapalaksi ja huominen alkaa taas kaurapuurolla, raejuustolla ja marjoilla :)
Kommentit (11)
Ei nutrauksessa ole mitään järkeä, kannattaa vaan opetella syömään terveellisesti eikä näännyttää itseään.
Niitä pusseja/jauheita sun muita, kun on monenlaisia. Itse käytän Fit+Feelgood. Ja lounas on salaattia.
Helppoa ja täyttävää. Tuo fitti on todellakin täyttävää. Painii aivan eri sarjassa, kuin nutrilett tai allevo.
Tajuan kyllä, mutta en halua eristäytyä sosiaalisesti ja juoda ruokaani. En ole sen tyyppinen ihminen, joka kertoo kaikille laihdutuksestaan. Lisäksi olen vasta innostunut liikunnasta enkä halua rajoittaa sitä.
Tykkään kalasta, lihasta ja etenkin kasviksista - kaikenlaisesta hyvästä ruoasta ja uskon, että kilot lähtevät "tavallisellakin" tavalla. Herkut vähiin ja säännöllinen ruokailurytmi tepsii. Ja tajusin myös, että jos kilot ovat tulleet 10 vuodessa, voin hyvin käyttää vuoden niistä eroon pääsemiseen ja säilyttää samalla mielenterveyteni :) ap
Kokeile vaikka korvata pari ateriaa päivässä niillä pusseilla, jos tekee turhan tiukkaa syödä pelkkiä pusseja.
Fiksu päätös! Mä laihduin vuodessa 32kg ihan tavallisella ruualla. Pussikuurilla olisin varmaan laihtunut nopeammin, mutta olisin myös ollut paljon huonotuulisempi ja yksinäisempi kun ruokailut kavereiden kanssa olisivat jääneet väliin.
Hyvä että lopetit :) ...paremmin pärjää, kun lisää vaikka 1/2h lenkin joka päivään ja jättää riisin, pastan, perunan ja leivän pois päivittäisestä ruokavaliosta. Alkuun kyl joutuu miettimään, että millähän sitä korvaa ne..mut keitetyt kasvikset on aika hyvä vaihtoehto. Ja veden juonti..2l päivässä ripauksella soodalla, niin pysyy kehon nesteet neutraalina.
Kyllä tavallisen ruuan syöminen on ihanaa!
- aamulla kaurapuuroa, raejuustoa ja mansikoita
- lounaaksi lohta+parsakaalia
- välipalaksi 1 ruisleipäsiivu, jonka päällä 1 siivu 10% juustoa, useampi kinkkusiivu ja kurkkua
- päivälliseksi tänään salaattia, itse tehty jauhelihapihvi ja pari perunaa
- iltapalaksi vielä todennäköisesti rahkaa mansikoilla ja vadelmilla tai jos tekee mieli suolaista niin 1 paistettu muna ja jotain kasviksia
Laihdun varmasti hitaammin kuin nutraten, mutta pääkoppa ja kroppa kiittää :) Ap.
Ap paljasti lihavuuden syyn: ei ole tahdonvoimaa.
Tahdonvoimaiset eli hoikat erottuu joukosta.
Ap paljasti lihavuuden syyn: ei ole tahdonvoimaa.
Tahdonvoimaiset eli hoikat erottuu joukosta.
Easy diet on parempi. Ei tule nälkä.
Just! Et varmaan tajua, että ne ekat kolme päivää vaan on nälkä, kun hiilarivarastot palaa ensin loppuun. Mut omapahan oli valintas.
Terveisin 5 vuotta sitten 25 kg pois 16 viikossa, eikä yhtään ole tullut takaisin.