Mitä miehesi vastaa kun sanot:
"Rakastan sinua"?
Mun mies vastaavaan et: "Joo" :(
Kommentit (35)
Minä en varmaan vastaisi mitään. Olisin niin yllättynyt jos vaimoni tuollaisen sanoisi. Oishan se kyllä kiva joskus kuulla.
Se vastaa yleensä virnistäen "Tiedän".
Tasapuolisiiden nimissä mä vastaan sille samaan "No tietty, ketäs muutakaan?".
Oikeasti meillä sanotaan noin tosi harvoin, ei vaan jotenkin istu suuhun.
Musta on lähtökohtaisesti huono oletus, että jos mä sanon rakastavani, miehen pitäisi siihen saman tien vastata samalla tavalla - silloinhan mä en sano sitä siksi, että mä miestä rakastan vaan siksi, että haluan kuulla miehen suusta sen vakuuttelun, että hänkin rakastaa mua - ja tämä siksi, että jostain syystä olen epävarma siitä miehen rakkaudesta.
Mun mies sanoo useammin mä rakastan sua, mutta kyllä mäkin ja siihen vastataan monella eri tavalla: kiitos, kiva, mä sua, mistäs nyt tuulee, on syytäkin, hyvä juttu... Harvoin mitään ah, mäkin rakastan sua niin tosi paljon --- aiemmin mainitusta syystä.
Lopettaa keskustelun siihen tai vaihtaa heti puheenaihetta eli ei ilmeisesti tunne samoin:(
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:51"]
"Rakastan sinua"?
[/quote]
En tiedä kun en ole kokeillut.Yleensä se on mies kun sanoo rakastavansa ja minä vastaan että niin minäkin häntä.En ole kovin hyvä puhumaan tunteista.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:51"]
"Rakastan sinua"?
[/quote]
Vastaa: Niin mäkin sua. Ja suutelee lopuksi.
En kysynyt juuri nyt, mutta lähes joka päivä 10 vuoden ajan näin: "Niin mäkin sua".
"Minäkin sinua" tosin murteella :)
Vastaa joko:" niin mäkin sua" tai "mäkin rakastan sua" :)
En ole koskaan sanonut. Enkä sano. Luulisin että vastaisi "ai jaa" tai "joo" jos sanoisin, ja se olisi ihan hyvä vastaus. Samoin vastaisin miehelle jos hän sanoisi niin. (Ja me siis rakastamme toisiamme, mutta emme välitä ilmaista sitä sanoin)
Mua masentaa ihan oikeasti ettei mun mies vastaa mulle mitään muuta :(
-ap
Sanoo joko nii määki ;) tai sitte niin minäkin sinua :) Joskus sanoo myös :-*
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:55"]
-ap
[/quote]
Kyllä se mieskin sinua rakastaa!....eivät nuo sanat vaan ole miesten sanavarastossa ihan päällimmäisinä.
Auta sitä vähän ja kysy; rakastatko sinä minua?...ja sama vastaus:)
mies-66
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:55"]
-ap
[/quote]
Rehellinen mies osoittaa rakkautensa teoilla. Sanat ovat järkimiehelle vain helinää. Ole iloinen, sinulla on varmasti hyvä mies eikä tyhjää puhuva auervaara.
Sanoo minäkin rakastan sinua. Semmosella söpöllä äänellä :) yleensä sanoo itse ekana että rakastaa mua :D
Polvistuu eteeni ja lausuu rakkaudellisella äänellä "oma armaani, minäkin rakastan sinua". Sitten... no... tiedätte kyllä mitä. Astumme romantiikan maailmaan.
"Älskar dig hjärtat" ja pusu on miehen yleisin reagointitapa, jos sanon rakastavani häntä.
Aikaisemmin mietin, että voiko olla mitään hirveämpää tapaa sanoa rakastavansa kuin "jag älskar dig". Monen mielestä suomen "minä rakastan sinua" on tökerö ja hölmön kuuloinen, mutta itse pidin ruotsin kielistä love you:ta maailman rumimpana rakkaudenilmaisuna. Kunnes menin löytämään ruotsinkielisen miehen.