Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies muutti mielipiteen toisesta lapsesta?

Vierailija
02.04.2014 |

Meillä tilanne siis että on yksi lapsi, joka nyt 1,5v. Olen vähän kysellyt toisesta lapsesta. Olen hiutovapaalla eikä minulla ole työtä johon palata. Mies on jäämässä työttömäksi. Aiemmin miehen kanta on ollut että joo joskus mutta ei nyt.

Nyt pari päivää sitten olikin että nyt olisi hyvä hetki toiselle ja ollaanko ilman kumia. Oltiin sitten heti samana päivänä ilman kumia ja sen jälkeen on alkanut ihmetyttää.. Miksi muutti mielen yht'äkkiä?

Jäin miettimään olisiko kyse töistä että haluaa mielummin että olen kotona vauvan kanssa kuin että minun saadessa töitä kauempaa muuttaisimme sinne ja hänen uransa olisi pilalla. Jos siis ei sieltä saisi töitä ja olisi esim vuoden kotona lapsen kanssa. Sen jälkeen palaisimme takaisin missä nyt asumme.

Onko kellään ideoita miksi muutti äkisti mieltään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä nyt tosi radikaali ehdotus ja ymmärrän jos et uskalla tai halua sitä toteuttaa, mutta ehdotan silti. Mitäs jos kysyisit siltä mieheltä?

Vierailija
2/4 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa kysyisit ihan mieheltä itseltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ajattelin että oli itsestään selvää että olen jo kysynyt mieheltä. Vastaus oli että no olisi hyvä jos ei ole liian isoa ikäeroa lapsilla. Mutta jos viikko aiemmin oli jyrkästi vastaan ja sitten äkisti toista mieltä... Se ihmetyttää. Yritin siis kysellä lisää muttei perustellut enemmin.

Ap

Vierailija
4/4 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ajattelin että oli itsestään selvää että olen jo kysynyt mieheltä. Vastaus oli että no olisi hyvä jos ei ole liian isoa ikäeroa lapsilla. Mutta jos viikko aiemmin oli jyrkästi vastaan ja sitten äkisti toista mieltä... Se ihmetyttää. Yritin siis kysellä lisää muttei perustellut enemmin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan