av pilasi mielenterveyteni.
Tulin tänne hevostalli.netistä muutama kuukausi sitten. Jonkin aikaa täällä päivittäin käytyäni olen alkanut ajatella että kaikki äidit ovat rumia ja löysäpillusia, että lapseni voidaan ottaa huostaan ihan milloin vain, kaikki miehet pettää, neuvolatädit on ilkeitä jne.
Mutta aina välillä kun katson peiliin ja olen muutaman päivän poissa täältä, niin todellisuus on ihan muuta.
Kommentit (5)
No hei kamoon, relatkaa nyt. Täähän on vaan viihdettä koko av!
Täällä sanotaan se, mitä ei sanota todellisessa elämässä ääneen. Missä muualla kuin av-palstalla voi oksentaa oman henkisen pahoinvointinsa ja saada siihen yhtä helposti vaatauksia. Näkisin av-palstan hyvinkin terapeuttisena. Yhdelläkään koulutetulla terapeutilla ei ole yhtä rehellisiä vastauksia kuin anonyymillä av-mammalla, joka sanoo "pitikö mennä ja pukata se lapsikin tuntematta toista kunnolla... jätä se sika, lehmä!" :)
No ei sun mielenterveys tainnut kovin vahvoissa kantimissa olla alunperinkään.
Samaa mieltä nelkun kanssa! Jos sä muutamassa kuukaudessa alat ajattelemaan noin tuntemattomien ihmisten kirjoitusten takia, niin sun päässä on tainnut olla vikaa jo aikaisemminkin.
Mä olen palstaillut täällä vuosikausia enkä todellakaan ajattele noin.
Tämä myös aiheuttaa sen, että oletetaan että se oma mies ei menekään töihin vaan naimaan prostituoitua. Vitun hulluja kaikki täällä. Pikkusen liikaa aikaa yhdistettynä ylivilkkaaseen mielikuvitukseen niin avot.