Te ketkä päästätte lemmikit sänkyyn, eikö teitä mietitytä
että esim. koiran tai kissan peppureikä koskettelee tyynyyn, lakanoihin, peittoon useita kertoja yössä? Sitten te nukutte siinä!?🤮
Kommentit (37)
Enpä ole moista tullut ajatelleeksi.
Minulla on ollut aina koiria ja kissoja ja aina ovat nukkuneet vieressäni (kissat usein peiton alla).
Olen aina ollut terve ja ikääkin jo aika paljon yli 60 vuotta.
Sinä pidät päälläsi vaatteita jotka koskevat koko ajan... No, you know. Juuri nytkin ne koskevat kehosi likaisimpiin kohtiin. Ja nyt. Ja nyt.
Koira nukkuu päiväpeiton+oman vilttinsä päällä ja muutenkin kakkii siististi niin ettei tuhruja jää. Ei mietitytä yhtään.
Enpä ole tuon koiran toistaiseksi niin häntä ojossa nukkuvan että peppureikä olisi kummemmin tyrkyllä. Kyljellään peiton päällä tuo tapaa kölliä. Eikä kyllä oikeastaan edes kiinnosta.
Ei mietitytä, kun näkee, miten huolellisesti nuo kissat aina vessakäynnin jälkeen peppunsa pesevät. Puhtaampi se on kuin 99 %:lla ihmisistä.
Ei se lapsena haitannut, että koira nukkui vieressäni. Välillä oli kyllä irtopunkkeja sängyssä, mutta ei se silloin stressannut. Kerran oli koiralla kirppujakin eikä edes se haitannut. Eivät kuulemma tarttuneet ihmisiin.
Nyt aikuisena olen niin irtaantunut luonnosta, että en ikimaailmassa päästäisi koiraa samaan sänkyyn. Pelkään bakteereita, öttiäisiä, kaikkea. No ei kyllä ole koiraakaan.
Ja muuten, ystäväni pyyhkii aina koiransa pepun niillä vauvojen kosteuspyyhkeillä kakkimisen jälkeen. 😁
Ei mietitytä. Oletko ap. ajatellut kuinka paljon älypuhelimesi kosketusnäytössä on ulosteperäisiä bakteereita? Jos olet lainannut sen toisen käteen, niin sitten siinä on varmasti omien ulosteperäisten bakteerien lisäksi myös vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Ei mietitytä, kun näkee, miten huolellisesti nuo kissat aina vessakäynnin jälkeen peppunsa pesevät. Puhtaampi se on kuin 99 %:lla ihmisistä.
No ei se kuitenkaan bideesuihkua käytä, vaan kieltään, jolla nuolee mm. tassujaan. Että se siitä puhtaudesta.
Meillä ei todellakaan mene koira sänkyihin, ei edes makuuhuoneisiin. Vaikka pesisi tassut ja pyyhkisi kurat ulkolenkin jälkeen, puhtaustaso on samaa kuin pesisit kengänpohjat ja puistelisit ulkohousut ja hyppäisit niillä sänkyyn.
Ei mua se peppureiskä mietitytä, enemmän punkit mietityttävät. Siksi koira nukkuu lattialla, ei sängyssäni. Tänä kesänä oli punkkipanta käytössä, eikä koiralla ollut yhtään punkkia. Mutta en nyt tuon takia sitten kuitenkaan päättänyt ryhtyä epäjohdonmukaiseksi ja päästää sänkyyn.
En päästä koiraa sänkyyn, mutta lähinnä siksi, että en halua sen tuovan sinne punkkeja ja kuraa.
Eipä kyllä mietitytä. Sama koira liikkuu muissakin kodin tiloissa. Jos koiralla on likainen peppu, putsaan sen. Samoin putsaan koiran tassuja, hampaita ja korvia. Koira saa olla sylissä ja nuolla naamaani muutenkin.
Jos olisin parisuhteessa ja nukkuisin mieheni kanssa samassa sängyssä, opettaisin koiran pysymään pois sängystä. En haluaisi koiraa sähläämään minun ja miehen seksihetkiin.
No ei mietitytä. Koira kainalossa ihan parasta nukkua.
ËI mietitytä. 2 koiraa nukkuu sängyssä, toinen tyynyllä vieressäni ja toinen kerällä peiton alla. Ihanaa, eläviä lämpöpulloja ja niin suloisia :)
35 vuoden aikana on useampi kissa nukkunut vieressä ja nytkin niitä on neljä. Olen reilu 50 v ja en koskaan sairasta. Joskus lapsena on ollut viimeksi angiinaan antibioottikuuri.
Koirani nukkuu päiväunet pää tyynyllä peiton alla. Öisin on talomme alakerrassa sohvalla yöunilla.
Myös minä ja mieheni nukumme sängyssämme alasti. On siis persereikäaltistusta jo omastakin takaa.
Ei mietitytä. Kissat ainaki pesee ittensä päästä varpaisiin vähämän väliä.
Eipä oo vielä tähän mennessä 30 vuoteen saanu tauteja tai paniikkikohtausta lemmikkien hygienian vuoksi.