Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein lämpimiä voileipiä minulle ja poikaystävälle ja hän kommentoi "laita noi tomaatit siihen päällimmäiseksi niinkuin äiti aina laittaa"

Vierailija
26.11.2020 |

Ja hän ei siis ole 6-vuotias vaan 18v. Tuli jotenkin tyhmä olo, että hän on ihan mammanpoika.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se mammanpoika? Eihän tuo yksi lause tarkoita vielä mitään

Vierailija
22/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, avomies, ikää jotain 20+, ihmetteli aikoinaan että miksen mä tee lasagnea kuten mun äiti tekee, se kun on hyvää. Ilmeisesti mun tekemä oli sitten pahaa.... Ex, ei kuitenkaan tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kun kukaan ei ole ehdottanut sian jättämistä??

Vierailija
24/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teit ne leivät kuten halusit ja totesit poikakaverille, että jos haluat äitisi tekemiä leipiä, niin mene äidillesi niitä syömään. Toivottavasti se nuorimies muistaa, että jos sinä pidät jostain, niin sitä ei pidä sinulle suoda.

Vierailija
25/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, avomies, ikää jotain 20+, ihmetteli aikoinaan että miksen mä tee lasagnea kuten mun äiti tekee, se kun on hyvää. Ilmeisesti mun tekemä oli sitten pahaa.... Ex, ei kuitenkaan tästä syystä.

Eihän naiset osaa enää edes kokata, joten eksäsi oli mitä suurimmalla todennäköisyydellä täysin oikeassa. 

Vierailija
26/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aikuislapsia lanka täynnä, syökää oikeaa ruokaa.

Vierailija
27/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vinkuminen ja laita ne sinne minne käsketään !

Sincc

Vierailija
28/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin potkassut perseelle,lennättänyt äitinsä helmoihin.

Vierailija
29/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... en nyt lähtisi yhden vienon ehdotuksen perusteella haukkumaan ketään mammanpojaksi. Jätkä on seurannut sivusta, kun sinä teet leipiä ja esitti varmaan omasta mielestään vain rakentavan vaihtoehdon.

Tuon ikäisellä on yleensä hyvin heikosti tietoja ja taitoja ruuanlaitosta, ne vähät on imetty yleensä kotoa. Ja moni tosiaan laittaa pitsassa ja lämpimissä voileivissä juuston alimmaiseksi.

Ylipäätään en ihan ymmärrä, miten loukkaavaksi joku kokee kaiken tekemäänsä ruokaa koskevan kommentoinnin. Ei se ole kielletty esittämästä ehdotuksia... meillä esimerkiksi käydään kotona 18- ja 20-vuotiaiden kanssa koko ajan ruotimista siitä, miten ruoka on tällä kertaa onnistunut ja mitä voisi kokeilla seuraavalla kerralla. Paljon riippuu kotikulttuurista, meillä ei kritiikkiä oteta mollaamisena, kukin saa sitä omalla ruuanlaittovuorollaan ja se esitetään aina nätisti ja rakentavasti. Mitään "hyi en syö tota moskaa" -kommentointia ei ole kukaan koskaan harrastanut.

Vierailija
30/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos äiti vie ominpäin pyytämättä ruokaa miehen asuntoon se on täysin miehen vika.

Vierailija
31/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta voileipägrilli, niin asettelu jää piiloon. Ja hyvää tulee!

Vierailija
32/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

33/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipiä tehtäessä voi esittää toivomuksia missä järjestyksessä leivän haluaa päällystettävän. Siinä vaiheessa kun valmis ruoka tuodaan eteen, ei enää pidä valittaa tai esittää toivomuksia. Ensi kerralla on taas uusi mahdollisuus vaikuttaa, ja vaikkei olisi mestarikokki, lämpimät leivät varmaan jokainen osaa tehdä itsekin.

Tuollainen "koska äitikin tekee niin" on ärsyttävää ja lapsellista, mutta ehkä 18-vuotiaalta vielä ymmärrettävää.

Vierailija
34/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto päälle!

Vierailija
35/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ne tomaattit siihen päälle ku mu kaveri mammaki laitto, oonks mää sit naapurin mamman poika?

Vierailija
36/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto minkä sovinistisian oot kyllä löytäny, äiti se vaan ruokaa pojalle tehny ja nyt vaihtu vaan palvelija!

Vierailija
37/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miten sen äiti pyyhki sen pepun, ni pyyhit sit kanssa samalla lailla.

Vierailija
38/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt voi itse katsoa peiliin. Aika härskiä toimintaa nimenomaan sinulta tyttö. Häpeä.

mies52v

Noinko sinunkin äitisi tekee lämpimät voikkarit sulle illalla?

Vierailija
39/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pese astiat niin kuin äiti aina pesee

-Pese mun pyykit niin kuin äiti aina pesee

-Siivoa niin kuin äiti aina siivoaa

-Tee aina kaikki ruoat niin kuin äiti aina tekee

-Tuo kalja, vaikka sitä mun äiti ei mulle tuo

-Mä sillä aikaa vähän rentoudun pelaamalla videopelejä

Vierailija
40/44 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut parisuhteesta. Itse olet sellaiseen halunnut, ehkä jopa epätoivoisesti. Mutta se ei tule koskaan, ikinä olemaan sellaista kuin kuvittelit.