kuinka pitkä olet ja minkä kokoisia kenkiä käytät?
Eli siis gallup käyntiin puhtaasta mielenkiinnosta:
Pituus/kengän koko
Kommentit (226)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:20"]174 ja 36
[/quote]
Oho miten pieni jalka suhteessa pituuteen. Kumpa saisin jalkasi omieni tilalle. Olen 173 ja 40-41
Noniin, pitihän se arvata. Olen taas palstan Big Foot.
168cm ja vasen jalka 43, oikea 42.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:04"]Jos olisi mahdollista, menisin HETI jalan pienennysleikkaukseen. Siis jos sellaisia tehtäisiin. Oon kärsinyt tästä isosta kaviosta niiiiiiiiiin paljon et oikein vituttaa. Terv nro 41 joka ostaa ne kengät jotka sopii, ei ne jotka ois nätit tai hyvän hintaset
[/quote]
Joo täällä toinen iso räpylä! Mallista riippuen 40-42. Jos kenkä on kokoa 40 pidän jo sirona:)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 12:39"]180 cm, 40-41. Mukava huomata, että meitä isojalkoja on muitakin :)
[/quote]
Mutta olet pitkä, itse olen 173 ja sama koko kengässä :/
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:04"]Jos olisi mahdollista, menisin HETI jalan pienennysleikkaukseen. Siis jos sellaisia tehtäisiin. Oon kärsinyt tästä isosta kaviosta niiiiiiiiiin paljon et oikein vituttaa. Terv nro 41 joka ostaa ne kengät jotka sopii, ei ne jotka ois nätit tai hyvän hintaset
[/quote]
Joo täällä toinen iso räpylä! Mallista riippuen 40-42. Jos kenkä on kokoa 40 pidän jo sirona:)
[/quote]
No minulla on päinvastoin. 35-36 kengänkoko ja joskus pitää ostaa lasten ja nuorten osastolta kengät, kun ei sovi naisten. Mutta en valita, ymmärrän, että toisinpäin voi olla vielä hankalampaa ://
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 13:04"]
Jos olisi mahdollista, menisin HETI jalan pienennysleikkaukseen. Siis jos sellaisia tehtäisiin. Oon kärsinyt tästä isosta kaviosta niiiiiiiiiin paljon et oikein vituttaa. Terv nro 41 joka ostaa ne kengät jotka sopii, ei ne jotka ois nätit tai hyvän hintaset
[/quote]
Sulla on paha kompleksi. Jalan kauneudessa ei ole eroa, olipa se jalkaterä lyhyt vai pitkä. Usein pitkä jalkaterä näyttää kapeammalta ja korkokengät varsinkin upeilta isokokoisissa jaloissa. Pikkujaloissa on kyllä tyttömäistä söpöyttä, mutta kauniimpaa pienuus ei ole. 41 -koon kenkiähän löytyy jokaiselta merkiltä ja mallilta. Ihmettelen moista jurnutusta. Et joudu tilaamaan kenkiäsi erikoisliikkeestä.
[/quote]
Valitettavasti isojalkaisena monet kengät puristaa, vaikka kengällä olisi tarpeelsi pituutta. Esimerkiksi lesti saattaa olla liian kapea. Mutta on kyllä totta, että muutkin kärsivät kenkien huonosta istuvuudesta. Ei siis ole vain ison jalan ongelma.
169 ja nykyään, raskauden jälkeen, 41. Joskus jopa 41,5 olis ehkä parempi. Ennen raskautta käytin 39-40 :( tunsin jo silloin itseni isojalkaiseksi. Mulla on ällöpitkät varpaat, jos ne olis normaalimmat niin kenkäkin ois tietty pienempi :)
175cm ja 38.