kuinka pitkä olet ja minkä kokoisia kenkiä käytät?
Eli siis gallup käyntiin puhtaasta mielenkiinnosta:
Pituus/kengän koko
Kommentit (226)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:42"]41-42 ON kyllä aikamoinen jo.. Ruma ja epänaisellinen. Naisen ei kuulu olla mikään räpyläjalka. Teidän bigfoot-tyyppien kädetkin taitaa olla aikamoiset kauhat
[/quote]
:) Olishan tuo aika hellusta jos mulla olisi jalka kokoa 36 - 37, kun olen kuitenkin 182 cm pitkä nainen. Mut ei mulla silti kädet mitkään lapiot ole, ihan sopusuhdassa kuitenkin. Ja toimeen oon vielä tullut.
172 cm, kenkä 43, ennen raskautta 42 Kengät ostan urheilukaupoista, retkeilykaupoista ja netistä. Naisten kenkäosastolle ei oo ollut enäämitään asiaa :(
158/35-36
Esim. Reiskat sain halvemmalla kun koko 35 oli luokiteltu lasten kooksi :)
158 cm, kengännumero 38. Jos nämä eivät olisi mallia räpyläjalat, myös 37 mahtuisi hyvin.
165 cm / 40-41 kengän mallista riippuen (oon aikamoinen räpyläjalka). Myös mies on keskimittaisuudestaan huolimatta isojalkainen, ei ihmekään että molemmilla muksuillakin on järkyttävän kokoiset räpylät. :D
168 ja 37/5-38 menee joskus myös 39 on sopiva kun samasta mallista 38 on liian pieni ;o hassua. Joskus sitten taas 38 on sopiva ja 39 aivan liian iso