Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni harrastaa metsästystä enkä tykkää yhtään tämäntyylisistä heitoistaan

Vierailija
26.11.2020 |

Kun pihalla ruohoa syömässä rusakko niin mies huudahtaa iloisena että tulla on rusakko ja minä olen heti että "niin on, suloinen" , mutta mies sanookin vaan "harmi kun ei ole asetta mukana".

🥺😣☹

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Aseella ei saa räiskiä miten sattuu.

Vierailija
2/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! Aseella ei saa räiskiä miten sattuu.

Ei hän sentään huvikseen eläimiä ammu, sitä en edes hyväksyisi. Ruuaksi vain ampuu. Mutta en silti tykkää noista jutuista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näitä, suloisia eläimiä ei saa syödä, tyyppejä?

Vierailija
4/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin metsästävänä ymmärrän sinua täysin. Suomen metsästyskulttuuri on aivan kauhea. Pelkästään riista merkitsee ja senkään eteen ei haluta tehdä mitään vaan käytetään kaikki apuvälineet hyväksi ja eläimelle ei jätetä mitään mahdollisuutta.

Toivottavasti Suomen junttikulttuuri ottaisi mallia Ruotsin ja Norjan metsästyksestä. Nyt olemme täysin venäläisiä. Venäjän alla suomalaiset ilmeisesti menetti kaikki käytöstavat ja empatian.

Olen luontoharrastaja ja metsästys on vain yksi tapa harrastaa sitä. En minä halua ampua kaikkea mikä metsässä tulee vastaan.

Vierailija
5/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näkee hevosen tekee mieli meetvurstileipää.

Vierailija
6/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko näitä, suloisia eläimiä ei saa syödä, tyyppejä?

En. Olen ihan sekasyöjä. Paras vaihtoehtohan tuo lähiruoka on tässäkin. Samoin se että eläimet eivät joudu tuotantotiloihin siksi että saisimme ruokaa. Minä en ole koskaan ollut heidän metsästyshommissa mukana enkä mene, koska kiusaisin sillä vain itseäni.

Ap

Vierailija
7/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit hänelle että pihalla ei saa ammuskella, jos haluaa jänön ruuaksi niin metsästäkööt muualla kuin pihalla.

Vierailija
8/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo metsästäjä-urpot on juuri tuollaisia juntteja. Montako yliopistotason koulun käynyttä metsästäjää tiedät? Aivan, minäkään en tiedä yhtään. Ne hommat on juuri niille valmet-lippispäisille vanhalla autolla ajaville bensalenkkareille.

Vierailija
9/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella metsästäjällä on kyllä tuollainen "tappamisen ilo", tämän näkee susikeskustelustakin kun jatkuvasti olisi kova halu päästä tappamaan.

Onkohan jopa vähemmistössä sellaiset metsästäjät jotka kunnioittavat eläinten elämää ja metsästävät vain kun sille on kannanhoidollisia syitä.

Vierailija
10/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä tappaa eläimiä ammatikseen tai harrastuksekseen ovat yleensä täysin empatiakyvyttömiä. Kuka haluaa sellaisen kanssa parisuhteen? Niinpä. Olisi mielenkiintoista tietää, onko teurastajissa ja metsästäjissä enemmän persoonallisuushäiriöisiä kuin muissa ammattiryhmissä. Veikkaisin että kyllä.

Vierailija
11/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän metsästämisen omassa kotimaassa, mutta minusta esim. Afrikkaan metsästämään matkustavat ovat i d i o o t t e j a.

Vierailija
12/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo metsästäjä-urpot on juuri tuollaisia juntteja. Montako yliopistotason koulun käynyttä metsästäjää tiedät? Aivan, minäkään en tiedä yhtään. Ne hommat on juuri niille valmet-lippispäisille vanhalla autolla ajaville bensalenkkareille.

Metsästys on Euroopassa ja muualla pohjoismaissa ylemmän luokan harrastus. Suomessa ja jenkeissä se on alemman luokan ja se valitettavasti näkyy. Kyllä meitä koulutettuja metsästäjiä Suomessa on paljon, mutta kuten muissakin asioissa, me ei öyhötetä ja siksi tuollainen kuva syntyy metsästyksestä.

Tämän vuoksi metsästysharrastus kaipaa nyt kipeästi lisää fiksuja harrastajia ja varsinkin naisia. Nyt on sukupolvenvaihdos meneillään ja olisi surullista jos metsästys valuisi vain junttien käsiin.

Vierailija
13/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna juttelisin asiasta suoraan poikaystävän kanssa. Kerro mille sinusta nuo kommentit tuntuu. Sen jälkeen näet poikaystäväsi käyttäytymisestä arvostaako hän näitä sinun sanojasi. Metsästys on poikaystäväsi juttu ja jos hän sinua arvostaa, osaa hän sinun seurassasi olla hiljaa asiasta. Eli ota asia esille ja katso mitä tapahtuu. 

Vierailija
14/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut pukea meidän koiralle sadetakkia edes pissalenkille, koska miehen mielestä metsästyskoiran pitää pärjätä ilman. Pitäisiköhän hänen luopua koiran gps-pannasta ja muistakin paikannuslaitteista ja apuvälineistä? Tosi mies pärjää metsässä kartalla ja kompassilla.

Vierailija
15/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna juttelisin asiasta suoraan poikaystävän kanssa. Kerro mille sinusta nuo kommentit tuntuu. Sen jälkeen näet poikaystäväsi käyttäytymisestä arvostaako hän näitä sinun sanojasi. Metsästys on poikaystäväsi juttu ja jos hän sinua arvostaa, osaa hän sinun seurassasi olla hiljaa asiasta. Eli ota asia esille ja katso mitä tapahtuu. 

Aion kyllä sanoa hänelle että vaikka hänen omasta mielestään juttu oli hauska, niin minusta ei. Uskon että hän kiusaa minua noilla jutuillaan, on aika leikkimielinen, siitä puolesta kyllä pidän hänessä. Nämä eläinten ampumiseen liittyvät huumoriheitot ei vaan ole omaan makuuni.

Ap

Vierailija
16/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä uskaltaisin sanoa, että tuo on poikaystäväsi niin kutsuttua huumoria. Sopeutunet tilanteeseen tai vaihdat poikaystävää.

Vierailija
17/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä uskaltaisin sanoa, että tuo on poikaystäväsi niin kutsuttua huumoria. Sopeutunet tilanteeseen tai vaihdat poikaystävää.

On kyllä hänelle tyypillistä huumoria. Pidän kyllä hänen tyylistään kiusoitella minua, mutta eläinten ampuminen ylittää sen minun sietorajan 😁

Ap

Vierailija
18/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hänen huuomoriaan. Älä ota niin vakavasti, ei hän kuitenkaan sitä rusakkoa olisi ampumassa. 

Minä antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
19/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tekopyhä jeesustelija. 

Vierailija
20/33 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Älä ota kaikkea niin henkilökohtaisesti. Minäkin olin nuorena kasvissyöjä ja myös niuhotin kaikesta. Nyt vanhempana aivan sama, mua ei haittaa metsästys eikä tuollainen huumori. En jaksa tälläsistä enää välittää. On tärkeämpiäkin asioita ja jonkun eläimen henki yhdentekevä jos ruuaksi tapetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi