Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko laittaa kuntosalijäsenyyden jäihin Koronan 2 aallon ajaksi?

Vierailija
26.11.2020 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on 3 lasta päiväkodissa ja koulussa, se tulee jos on tullakseen. Maski ja hyvä käsihygienia riittää. Muualla en käy notkumassa

Vierailija
2/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jäissä jo ensimmäisestä aallosta alkaen. En koe tarpeelliseksi palata ennen kuin on oikeasti kokonaisuuden kannalta turvallista eli rokotteen tultua ja rokotekattavuuden ollessa riittävä. Siihen asti riittää kotitreenit, lenkkeily ja toivottavasti kohta hiihto. Antaa muiden pelata venäläistä rulettia omalla ja toisten terveydellä, jos haluavat, minä en aio moiseen osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin vielä. Vaikka voi olla että salit päättävät mennä joka tapauksessa kiinni. Asun Uudellamaalla.

Vierailija
4/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just pohdiskelin samaa asiaa. Kyllä luulen, että keskeytän jäsenyyden taas. Etenkin, kun STM on linjannut myös kuntosalit korkean tartuntariskin paikoiksi.

Haluan uskoa siihen, että vapaaehtoisella suositusten mukaisella toiminnalla sekä toki vaikutamme koronatilanteeseen että minimoimme riskin ankarampien toimien käyttöönottoon.

Vierailija
5/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just pohdiskelin samaa asiaa. Kyllä luulen, että keskeytän jäsenyyden taas. Etenkin, kun STM on linjannut myös kuntosalit korkean tartuntariskin paikoiksi.

Haluan uskoa siihen, että vapaaehtoisella suositusten mukaisella toiminnalla sekä toki vaikutamme koronatilanteeseen että minimoimme riskin ankarampien toimien käyttöönottoon.

Toivottavasti nämä suositukset tosiaan saavat tosiaan ihmiset viimeistään nyt hereille ja ottamaan tämän taudin tosissaan.

Vierailija
6/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen lomautuksella ja voin siis käydä salilla päivällä. Tänään menin klo.12 ja siellä oli lisäkseni neljä ihmistä. Käyn myös yksin spinningissä ja harvemmin salissa on ollut lisäkseni ketään muuta.

Jos minulta viedään pois mahdollisuus käydä salilla, niin siinä menee hyvin pitkälti ainoa syy lähteä ulos tai harrastaa yhtään mitään. Kotisalitreeni njääääh. Sama ottaa sitten olut.

Vierailija
7/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lisää vielä, että käyn salilla päivällä, kun siellä on mun lisäksi isossa hallissa max 5 ihmistä. Illalla ruuhka-aikaan en sinne mene

Vierailija
8/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin jo kesällä

Vierailija
9/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkule just ehtisin lapsellenikin ottamaan jäsenyyden. En ole missään vaiheessa laittanut jäihin eikä nytkään laiteta. Kyllä heillä kuluja kuitenkin on ja haluan salini olevan olemassa koronan jälkeenkin.

Vierailija
10/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käyn niin kauan kuin on auki.

Vierailija
11/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkule just ehtisin lapsellenikin ottamaan jäsenyyden. En ole missään vaiheessa laittanut jäihin eikä nytkään laiteta. Kyllä heillä kuluja kuitenkin on ja haluan salini olevan olemassa koronan jälkeenkin.

Siis ei käydä siellä, vaan maksetaan

Vierailija
12/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin jo viime viikolla.

Vierailija
13/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Katson, että salitreenin hyödyt ylittää riskit.

Vierailija
14/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Käyn ihan normaalisti myös pelaamassa tennistä ja lentopalloa.

Enemmän haittaa liikkumattomuudesta on.

Vierailija
15/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olen lomautuksella ja voin siis käydä salilla päivällä. Tänään menin klo.12 ja siellä oli lisäkseni neljä ihmistä. Käyn myös yksin spinningissä ja harvemmin salissa on ollut lisäkseni ketään muuta.

Jos minulta viedään pois mahdollisuus käydä salilla, niin siinä menee hyvin pitkälti ainoa syy lähteä ulos tai harrastaa yhtään mitään. Kotisalitreeni njääääh. Sama ottaa sitten olut.

Respect, spinning!

Onko joku virtuaaliohjaaja vai miten?

Vierailija
16/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan. Käyn ihan normaalisti myös pelaamassa tennistä ja lentopalloa.

Enemmän haittaa liikkumattomuudesta on.

Ehkä itsellesi mutta jos kannat oireetonta koronaa saatat tartuttaa sen muihin joille tauti voi olla tappava..

Vierailija
17/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi kyllä mieli tukea edelleen kaikkia yrityksiä mitä vaan pystyy ettei tule enempää konkursseja

Vierailija
18/18 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, koen että terveyshyödyt ylittävät haitat minun kohdallani. Käyn ruuhka-aikojen ulkopuolella ja myös yksin spinningissä tai muulla tunnilla.