Aiotko laittaa kuntosalijäsenyyden jäihin Koronan 2 aallon ajaksi?
Kommentit (18)
On ollut jäissä jo ensimmäisestä aallosta alkaen. En koe tarpeelliseksi palata ennen kuin on oikeasti kokonaisuuden kannalta turvallista eli rokotteen tultua ja rokotekattavuuden ollessa riittävä. Siihen asti riittää kotitreenit, lenkkeily ja toivottavasti kohta hiihto. Antaa muiden pelata venäläistä rulettia omalla ja toisten terveydellä, jos haluavat, minä en aio moiseen osallistua.
Itse pohdin vielä. Vaikka voi olla että salit päättävät mennä joka tapauksessa kiinni. Asun Uudellamaalla.
No just pohdiskelin samaa asiaa. Kyllä luulen, että keskeytän jäsenyyden taas. Etenkin, kun STM on linjannut myös kuntosalit korkean tartuntariskin paikoiksi.
Haluan uskoa siihen, että vapaaehtoisella suositusten mukaisella toiminnalla sekä toki vaikutamme koronatilanteeseen että minimoimme riskin ankarampien toimien käyttöönottoon.
Vierailija kirjoitti:
No just pohdiskelin samaa asiaa. Kyllä luulen, että keskeytän jäsenyyden taas. Etenkin, kun STM on linjannut myös kuntosalit korkean tartuntariskin paikoiksi.
Haluan uskoa siihen, että vapaaehtoisella suositusten mukaisella toiminnalla sekä toki vaikutamme koronatilanteeseen että minimoimme riskin ankarampien toimien käyttöönottoon.
Toivottavasti nämä suositukset tosiaan saavat tosiaan ihmiset viimeistään nyt hereille ja ottamaan tämän taudin tosissaan.
En todellakaan. Olen lomautuksella ja voin siis käydä salilla päivällä. Tänään menin klo.12 ja siellä oli lisäkseni neljä ihmistä. Käyn myös yksin spinningissä ja harvemmin salissa on ollut lisäkseni ketään muuta.
Jos minulta viedään pois mahdollisuus käydä salilla, niin siinä menee hyvin pitkälti ainoa syy lähteä ulos tai harrastaa yhtään mitään. Kotisalitreeni njääääh. Sama ottaa sitten olut.
1 lisää vielä, että käyn salilla päivällä, kun siellä on mun lisäksi isossa hallissa max 5 ihmistä. Illalla ruuhka-aikaan en sinne mene
Perkule just ehtisin lapsellenikin ottamaan jäsenyyden. En ole missään vaiheessa laittanut jäihin eikä nytkään laiteta. Kyllä heillä kuluja kuitenkin on ja haluan salini olevan olemassa koronan jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Perkule just ehtisin lapsellenikin ottamaan jäsenyyden. En ole missään vaiheessa laittanut jäihin eikä nytkään laiteta. Kyllä heillä kuluja kuitenkin on ja haluan salini olevan olemassa koronan jälkeenkin.
Siis ei käydä siellä, vaan maksetaan
En tosiaan. Käyn ihan normaalisti myös pelaamassa tennistä ja lentopalloa.
Enemmän haittaa liikkumattomuudesta on.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen lomautuksella ja voin siis käydä salilla päivällä. Tänään menin klo.12 ja siellä oli lisäkseni neljä ihmistä. Käyn myös yksin spinningissä ja harvemmin salissa on ollut lisäkseni ketään muuta.
Jos minulta viedään pois mahdollisuus käydä salilla, niin siinä menee hyvin pitkälti ainoa syy lähteä ulos tai harrastaa yhtään mitään. Kotisalitreeni njääääh. Sama ottaa sitten olut.
Respect, spinning!
Onko joku virtuaaliohjaaja vai miten?
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan. Käyn ihan normaalisti myös pelaamassa tennistä ja lentopalloa.
Enemmän haittaa liikkumattomuudesta on.
Ehkä itsellesi mutta jos kannat oireetonta koronaa saatat tartuttaa sen muihin joille tauti voi olla tappava..
Tekisi kyllä mieli tukea edelleen kaikkia yrityksiä mitä vaan pystyy ettei tule enempää konkursseja
En aio, koen että terveyshyödyt ylittävät haitat minun kohdallani. Käyn ruuhka-aikojen ulkopuolella ja myös yksin spinningissä tai muulla tunnilla.
En. Mulla on 3 lasta päiväkodissa ja koulussa, se tulee jos on tullakseen. Maski ja hyvä käsihygienia riittää. Muualla en käy notkumassa