Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiilamo poikien syrjäytymisestä ja vauvakadosta

Vierailija
26.11.2020 |

Pojat eivät ahkeroi peruskoulussa ja eivät pääse jatkamaan opintojaan kaupunkeihin. Tytöt ahkeroivat pieninä ja muuttavat opintojen myötä kaupunkeihin ja eivät kohtaa siellä miehiä, ei synny lapsia.

Eikö oleellista ole saada vanhempia panostamaan poikiensa koulutukseen? Ainakin mikäli aluavat lapsenlapsia.

https://www.sttk.fi/2020/11/08/poikien-syrjaytyminen-alkaa-peruskouluss…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon tuohon vaikuttaa se, että tytöt juttelevat vain niille pahiksille... 🥺

Vierailija
2/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon tuohon vaikuttaa se, että tytöt juttelevat vain niille pahiksille... 🥺

No ei yhtään. Menisivät itse juttelemaan niille hiljaisille tytöille, eivätkä vain kuolaisi niiden suosittujen tyttöjen perään. Mutta kun ei miehiltä voi mitään vaatia, kaikki pitää saada kuin manulle illallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei yhtään. Menisivät itse juttelemaan niille hiljaisille tytöille, eivätkä vain kuolaisi niiden suosittujen tyttöjen perään. Mutta kun ei miehiltä voi mitään vaatia, kaikki pitää saada kuin manulle illallinen.

Tämä. Ja sitten vielä naisten/tyttöjen pitäisi hoitaa asia miesten puolesta. Niinkuin tuossa ylempänä syyllistettiin että tytöt puhuu vain jänniksille, tyttöjen syytä. Olisiko kuitenkin ihan niitten nössykkä miesten syytä että itse eivät ota asiaa kauniiseen käteensä ja mene itse puhumaan? Tyttöjenkö jukoliste pitää kaikki tehdä heidän puolestaan?

Vierailija
4/4 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun olen lukenut niin lähinnä haluan pyytää kaikilta anteeksi että olen synnyttänyt useamman pojan. Anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi