Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne jotka hehkuttaa seksin ihanuudesta..

Vierailija
28.07.2006 |

eivät oikeesti tykkää siitä. Yks kerta vuodessa on sovintoseksiä ja siitä hehkutetaan täällä. Onko muut kerrat sit kamalia vai?

olen todella tyytyväinen mieheni ja minun seksielämään. Ja haluan sen kaiken pitää tietona itselläni. Ei viitsi joka päivä tänne aloittaa keskustelua: HARRASTIMME IHANAA SEKSIÄ!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvä seksi kuuluu asiaan, ei se mikään erikoinen tapaus josta pitää kertoa maailmalle!

Vierailija
2/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeraa katkeraa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin 12vuoden liiton aikana on hyvää seksiä, kohtuu kivaa seksiä ja välillä ihan TAJUTTOMAN MIELETÖNTÄ seksiä.

Kurjaa jos teillä se on aina samanlaista, eikä koskaan mitään mielettömiä ihania yllätysöitä. :)

Vierailija
4/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä vaan, et onks teillä tosiaan niin huonot seksielämät. et kerran ku onki niin hellään ja ihanaa niin siitä pitää tänne tulla hehkuttaa???

ap

Vierailija
5/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että jos on itse tyytyväinen, niin ei ne viestit niin ärsyttäisi...

Vierailija
6/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempia ne viestit ovat kuin tällaiset katkerat nälvimiset...

Vierailija
7/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeessa AP.

Nämä naiset on täällä vaan miesten pussien tyhjennystä varten ja kun mies kerranki muistaa antaa naisellekin nautintoa niin siitä tullaan posket punasena hehkuttaa tänne. NAURETTAVAA! Mut on se hyvä, et nämäki rouvat saa joskus kunnon seksiä.

Vierailija
8/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä mä vaan, et onks teillä tosiaan niin huonot seksielämät. et kerran ku onki niin hellään ja ihanaa niin siitä pitää tänne tulla hehkuttaa???

ap

mulla ei ois mitään hehkutettavaa, tasasen tylsää:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi