Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset eivät ole rakkauden arvoisia?

Vierailija
26.11.2020 |

Edes pientä armopalaa ei voi saada rakkauden saralla. Miksi ei voisi välittää jostain toisesta ihmisestä edes lähimmäisenä, vaikka se toinen olisikin vajavainen jollain tavoin? Mä haluaisin rakkautta joltain kivalta, ihanalta naiselta, joka hoitaisi saamani kolhut ihmissuhdeasioissa. Miksi kukaan nainen ei välitä minusta? Olen liian huono kenellekään. Eikö maailmassa ole ketään, joka voisi välittää minun kaltaisestani ihmisestä?

T. Ruma nainen

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi ja Jaakko Hämeen-Anttilan suhde alkoi kun Virpi oli vielä sairaalloisen lihava. Virpi koki Jaakon rakkauden parantavana kokemuksena, mutta hän ei kuitenkaan takertunut mieheen epäterveellä tavalla paranemisprosessissaan.

Vierailija
42/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ap nousta omille jaloillesi, tutustua itseesi ja oppia aidosti arvostamaan itseäsi ja persoonaasi. Et voi takertua toiseen ihmiseen ja etsiä hänestä täyttymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päädyin olemaan kumppanin terapeutti. Loppui siihen suhde, kun toinen ripustautui täysin minuun, jauhoi koko ajan ongelmistaan eikä todellakaan vastavuoroisesti välittänyt minusta.

Kumppanin tarkoitus ei ole korjata sinua. Sinä et voi vaatia toista ihmistä hoitamaan sinua. Ongelmien ratkaisu on sinussa itsessäsi, ei muissa. Joo, joskus voi kertoa toiselle murheistaan ja se kyllä varmasti helpottaa kun saa purkaa, mutta toista ei voi sitoa olemaan terapeuttina lopun ikää. Jotain rajaa. Itse koin sellaisen suhteen hyvin raskaaksi ja korjailen itseäni tässä varmaan pari vuotta. Mt-ongelmaisen kumppanilla kun on kohonnut riski sairastua itsekin.

Mä todellakin rakastin häntä koko sydämelläni ja sielullani ja melkein uhrasin oman elämäni hänen puolestaan, kunnes heräsin ajoissa tajuamaan, millaiseen jamaan olen itse joutunut. Sairasloma ja mielialalääkkeet eivät olleet kaukana.

Vierailija
44/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy ap nousta omille jaloillesi, tutustua itseesi ja oppia aidosti arvostamaan itseäsi ja persoonaasi. Et voi takertua toiseen ihmiseen ja etsiä hänestä täyttymystä.

Vaikka arvostaisi itseään, niin ei se mikään kumppanin tae ole.

(ei ap)

Vierailija
45/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet joko tyhmä tai vaan täysin epärealistinen. Rakkaus ei ole mikään laastari. Kohtuuton vaatimus kenellekään rakastaa sinut "ehjäksi". Ehkä et ole rakkauden arvoinen, ehkä olet. Tee itsellesi jotain, äläkä odota sitä muilta.

Vierailija
46/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatustesi ja tuntemustesi juoksu kuulostaa samalta kuin minulla vuonna 1997, kun Titanic tuli leffateattereihin. Olin niin umpirakastunut Leonardo DiCaprioon, että tuntui hankalalta olla, kun en minä häntä voinut saada.

Luojan kiitos tuo kaikki menee 13 v. Piikkiin.