Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät ole rakkauden arvoisia?

Vierailija
26.11.2020 |

Edes pientä armopalaa ei voi saada rakkauden saralla. Miksi ei voisi välittää jostain toisesta ihmisestä edes lähimmäisenä, vaikka se toinen olisikin vajavainen jollain tavoin? Mä haluaisin rakkautta joltain kivalta, ihanalta naiselta, joka hoitaisi saamani kolhut ihmissuhdeasioissa. Miksi kukaan nainen ei välitä minusta? Olen liian huono kenellekään. Eikö maailmassa ole ketään, joka voisi välittää minun kaltaisestani ihmisestä?

T. Ruma nainen

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenpä ei kukaan muu voi vaikuttaa, kuin sinä itse. Eikä kenenkään muun tehtävä ole "hoitaa sinua terveeksi" se on oma hommasi.

Vierailija
2/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kukaan voi hoitaa sinua terveeksi. Mieti omalle kohdallesi tehtävä parantaa joku pershäiriöstä kun se on vaikeaa ammattilaisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sulle kilttis? 🥺

Vierailija
4/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihenpä ei kukaan muu voi vaikuttaa, kuin sinä itse. Eikä kenenkään muun tehtävä ole "hoitaa sinua terveeksi" se on oma hommasi.

Mutta miksi kukaan ei voi rakastaa epätäydellistä ihmistä? Jos joku rakastaisi ja saisin itse rakastaa, paranisin kaikista kolhuistani välittömästi. Elämä on musertavan epäreilua kaikilla tavoin. Niille, joilla on paljon kaikkea, annetaan vain paljon lisää ja kaltaiseni eivät saa koskaan mitään.

Vierailija
5/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kilttis? 🥺

Kelpaisi, mutta haluaisin sellaisen, joka olisi minua vahvempi ja rakastaisi minut ehjäksi.

Vierailija
6/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä olet se jonka pitää rakastaa toista ihmistä.

Vierailija
7/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kukaan voi hoitaa sinua terveeksi. Mieti omalle kohdallesi tehtävä parantaa joku pershäiriöstä kun se on vaikeaa ammattilaisillekin.

Ei mulla ole härsperöä, vaan joiltain osin kamala lapsuus ja inhottavia parisuhdekokemuksia. Jos joku rakastaisi, niin millään pahalla ei olisi enää väliä. Ja jos saisin katsella jotain kauneutta, niin unohtaisin kaiken pahan elämästäni edes hetkeksi.

Vierailija
8/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi kukaan ei voi rakastaa epätäydellistä ihmistä? Jos joku rakastaisi ja saisin itse rakastaa, paranisin kaikista kolhuistani välittömästi. Elämä on musertavan epäreilua kaikilla tavoin. Niille, joilla on paljon kaikkea, annetaan vain paljon lisää ja kaltaiseni eivät saa koskaan mitään.

Sinulla on ihan epärealistinen käsitys asioista. Olet rakkauden arvoinen niin kuin jokainen ihminen on. Mutta persoonallisuushäiriöstäsi johtuen sinun on vaikea solmia ihmissuhteita. Hoidata pois persoonallisuushäiriö niin asiat muuttuvat paremmiksi. Kenenkään rakkaus ei voi sua parantaa vaan ammattiapu.

Vierailija
9/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyn rakastamaan toista ihnistä, mutta en saa edes pieniä armopaloja heiltä, joita mielessäni ja ajatuksissani rakastan. En ole käytännössä ikinä saanut aidosti vastakaikua tunteilleni. Ne kaikkein kiinnostavimmat ihmiset dissaavat mua aivan 100%. Heille olen vain roska.

Vierailija
10/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätäydellisiä imisiä rakastetaan kyllä koko ajan. He eivät vain odota toiselta rakkautta, vaan antavat sitä itse.

Vierailija
11/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ihan epärealistinen käsitys asioista. Olet rakkauden arvoinen niin kuin jokainen ihminen on. Mutta persoonallisuushäiriöstäsi johtuen sinun on vaikea solmia ihmissuhteita. Hoidata pois persoonallisuushäiriö niin asiat muuttuvat paremmiksi. Kenenkään rakkaus ei voi sua parantaa vaan ammattiapu.

Millainen persoonallisuushäiriö muka näiden parin viestin perusteella? Koin tänään niin pahan vaatoinkäymisen, että toivoisin, että saisin syövän ja menehtyisin siihen asap.

Vierailija
12/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti olet juuttunut ajatukseen että jonkun pitäisi tulla rakastamaan sinut ehjäksi. Se joku olet sinä itse. Kaikki lähtee itsearvostuksesta.

Rakkautta annetaan, ei vaadita.

Kokemusta on siitä että tällaiselle rakkauden kerjäläiselle ei mikään riitä. Imee kuiviin toisen antamatta mitään tilalle.

Vierailija
13/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyn rakastamaan toista ihnistä, mutta en saa edes pieniä armopaloja heiltä, joita mielessäni ja ajatuksissani rakastan. En ole käytännössä ikinä saanut aidosti vastakaikua tunteilleni. Ne kaikkein kiinnostavimmat ihmiset dissaavat mua aivan 100%. Heille olen vain roska.

Sepä on sitten ihan oma mokasi kun ihastut vain itseäsi korkeatasoisempiin ihmisiin. Kannattaa valita omalta tasoltasi tai alempaa. Jos ei sittenkään luonnistu, niin sinulla ei vain ole mitään annettavaa (henkistä). Hanki sitä.

Vierailija
14/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla syynä rumuus ja tissittömyys. n32

Vierailija
15/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole toisen tehtävä hoitaa sinua, ap. Hoida ensin itsesi kuntoon ja mieti sitten parisuhdetta. Toivottavasti tämä on trolli...

Vierailija
16/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla syynä rumuus ja tissittömyys. n32

Sulle on sanottu jo monta kertaa että miehiä ei haittaa tissittömyys. Mullakin oli tyttöystävä jolla oli AA-kokoa olevat rinnat.

Vierailija
17/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstavakkari. Osa porukasta tietää miten vaikeita ongelmia.

Vierailija
18/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole härsperöä, vaan joiltain osin kamala lapsuus ja inhottavia parisuhdekokemuksia. Jos joku rakastaisi, niin millään pahalla ei olisi enää väliä. Ja jos saisin katsella jotain kauneutta, niin unohtaisin kaiken pahan elämästäni edes hetkeksi.

Osta kaunis kukka ja katsele sitä. Ihmiset eivät ole esineitä, jotka ovat tarkoitettu katseluun. Paha seuraa myös kauniita ihmisiä ja myös kauniit ihmiset tekevät pahoja tekoja.

Vierailija
19/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastat vääriä ihmisiä. Mikä ohjaa sut valitsemaan sellaisia kohteita, jotka eivät vastaa tunteeseen? Terapiaa suosittelen. Ja kyllä, kokemusta on.

Vierailija
20/46 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätäydellisiä imisiä rakastetaan kyllä koko ajan. He eivät vain odota toiselta rakkautta, vaan antavat sitä itse.

Nojoo, sinänsä tuossa on pointtinsa. Ehkä mun pitäisi olla kiitollinen aivan kaikesta. Siitäkin, että olen joskus nähdä ihastukseni kohteen jossain ja ihastukseni kohde on puhunut mulle. Ehkä odotan liikoja, jos toivon häntä elämänkumppanikseni ja rakkaakseni.

Mutta silti tuntuu aivan musertavalta se, että en voisi koskaan häntä tai hänen kaltaistaan saada. Elämä ilman häntä tuntuu oikeasti merkityksettömältä.

Ja toisaalta: miksi ihmeessä sitten joku muu voisi hyväksyä mut? Miksi yhtäkkiä kelpaisinkin jollekin muulle ihan ok, mutta en juuri hänelle, jota itse rakastan? Elämä on niin tuskallisen epäreilua, että voisin hajota tähän turhautumisen tunteeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan