Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvipuistot...

Vierailija
02.04.2014 |

Oletteko menossa kesällä? Meidän nelihenkinen perhe käy powerparkissa, särkässä ja lintsillä. Ehkä parikin kertaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattiin paikat perheelle seurakunnan kautta särkkään. 70e maksaa 4 hengeltä,siihen kuuluu matkat,lämmin ruoka ja yksi laitelippu per naama. Lintsille menen firman omaan pippaloon. Ei tarvitse maksaa laitteita.

Vierailija
2/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen laitteeseenko vain :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä niin pieniä, että muumimaa kutsuu. Sinne on esikoinen pyytänyt pääsevänsä ja se on sopivasti lähelläkin :)

Vierailija
4/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäelle mennään, hirmuinen kasa viimevuoden laitelippuja jäljellä. Onneksi ovat voimassa tämän vuoden.

Vierailija
5/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 07:39"]Yhteen laitteeseenko vain :o

[/quote]

saahan niitä sitten tarvittaessa ostettua lisää paikanpäällä.

Vierailija
6/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmasti käytyä Lintsillä ainakin kerran kesällä, ehkä myös Särkänniemessä. Lapsia minulla ei ole, mutta rakastan huvipuistoja silti. Olen 31 :D

Vierailija
7/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Särkänniemi nyt ainakin, viihdyn mainiosti Sara Hildenin taidemuseossa kun penskat hilluvat laitteissa. Toinen lapsista menee luokan kanssa Lintsille toukokuussa, kai tuo toinenkin pitää sinne sitten viedä.

Vierailija
8/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 07:39"]Yhteen laitteeseenko vain :o

[/quote]

Eipä haittaa. Olen vain kerran käynyt särkänniemessä pikkuisena ja en ole ikinä käynyt delfinaariossa.

Vierailija
9/9 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä. Joka vuosi käyty monessakin huvipuistossa 5 henkisen perheen kanssa, mutta nyt nuorinkin on jo 12 v. ja viime kesänä tuntui jo siltä, että Lintsi on nähty niin monta kertaa. Pitää varmaan pitää vuosi taukoa ja kokeilla sitten uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi