Joko olette hylänneet krääsän josta kamppailitte Black Fridayssa 2019?
Vai muistaako niitä enää kun on kahmittava jo uutta.
Kommentit (28)
En osta mitään mitä en tarvitse myös jatkossa.
En muista, en ole hylännyt, sillä mitään en ostanut.
Ostin lapselle silloin kuorivaatteet ja ihan on käytössä edelleen. Tosin alkaa olla pieni, joten tänä vuonna voisi katsoa uutta. Muuta en ostanut.
En muista yhtään, ostinko jotain! Luulen, että en ostanut, ellen sitten jotain joululahjoja. Mutta ei ole tapana ostaa mitään turhaa.
Vielä on tietokoneruutu käytössä, jonka ostin viimevuonna. Ihan hyvä tuo on.
Nyt odottelin, että viimevuonna ollut tuote olisi tänävuonna taas alessa. No eipä ole :(
Selailen tässä juuri parhaillaan AV:ta puhelimella jonka ostin viimevuonna puoleen hintaan. Huomenna taas käyn tälläjertaa ostamassa ruokaa black friday alennuksesta ja se menee kyllä käyttöön.
Ohhoh, oikein vuoden ollut sama puhelin. Huikeaa!
Kaikki vuosi sitten ostettu on so last season, tänään saa uutta rojua :)
Hyödynnettiin pidempään voimassa olleet tarjoukset ja ostettiin vähän myöhemin telkkari, johon ollaan hyvin tyytyväisiä edelleen.
En ole hylännyt, jätti tv 65" edelleen käytössä samoin kuin Lenovon teholäppäri ja Hue valaisimet.
Kaikki on jo roskiksessa. Lisää materiaa lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää
Kyllähän tuo torista satasella ostettu 55" tv on tälläkin hetkellä käytössä, black fridayn aikoina saa aina halvalla uudenkarheaa elektroniikkaa.
Kukaan ei ole kamppaillut! Lopeta höpinä!
En aio ostaa black vraideistä yhtään mitään. Kun menee ostamaan tuotteita, niin niitä ei olekaan.
Mulle ei sovi sellainen kusetusmeininki. Ei sitten ollenkaan.
Sincc
Jos mainos näkyy, niin pitäisi olla tuotteitakin, jos tuotteita ei ole, niin pitäisi mainostenkin häwitä samalla sekunnilla. Eikä esitellä sellaisia EI OO mainoksia asiakkaille.
Pitäkööt tunkkinsa jota olin ostamassa.
Haukutte Kiinan päästöjä ja jonotatte niiden tekemää krääsää. Urpot.
Vierailija kirjoitti:
Haukutte Kiinan päästöjä ja jonotatte niiden tekemää krääsää. Urpot.
En minä päästöjä halua, vaan uuden läppärin ja puhelimen.
Just heitin parin viime vuoden elektroniikat roskiin. Tahtoo jo uutta!!