Mies sai nettitestissä "Kuka supersankari olet" tuloksen Wonder-Woman ja paiskasi läppärin lattialle
Omapa oli läppärinsä, mutta välillä ihmettelen tuota lapsellisuutta melkein 40v mieheltä. Myös pleikkarin ohjainta paiskoo välillä kun häviää jossain pelissä. Onko muiden kumppanit kilahdelleet yhtä typeristä asioista?
Eikä tarvitse nyt tulla hokemaan sianjättöä, kun ei ole koskaan hajottanut minun tavaroitani tai satuttanut minua.
Kommentit (27)
Hymähdin ääneen kun kuvittelin aikuista miestä naama mutrussa ja kädet puuskassa, läppäri tuusan nuuskana lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Hymähdin ääneen kun kuvittelin aikuista miestä naama mutrussa ja kädet puuskassa, läppäri tuusan nuuskana lattialla.
Ja pari minuuttia ennen sitä toiveikkaana täyttänyt kyselyä ja kuvitellut kuinka sieltä tulee Terminaattori tai Jokeri tai jotain muuta coolia vastaukseksi... XD
Olen mies ja sain tuollaisesta testista tulokseksi Wonder-Womanin. Minun itsetuntoni ei ole niin huono, etteikö se kestäisi tuota 🙄
Olet Vaeltava aave: vahva, oikeudenmukainen ja ympärilläsi olevien ihmisten ihailema! Pidät sukupolvien yli ulottuvia perinteitä arvossa. Sinulla ei ole varsinaisia supervoimia, mutta urotöitäsi nähneet kertovat selkäsi takana sinusta uskomattomia tarinoita.
Kyllä testi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Missä sellainen testi on? Minäkin haluan olla Wonder Woman!
Sain tulokseksi Superman ja ole nainen. Äääääää! *Heittää puhelimen seinään*
Nyt se on testattu! Olet Thor!
Olet jumalhahmo: urotekoihin pystyvä soturi, joka on ylpeä voimistaan! Olet kestävä ja liikkeissäsi nopea, mutta heikkona puolenasi on ajoittainen ylimielisyys. Opettelemasi nöyryys on kuitenkin tehnyt sinulle hyvää. Tiukassa tilanteessa saatat pystyä saavutuksiin, jotka yllättävät muut.
Ei paha :D
Nyt se on testattu! Olet Iron Man!
Olet Rautamies: teknisesti lahjakas keksijäluonne, jonka sisintä suojaa vahva panssari! Tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa, mutta nokkelat kommenttisi saattavat myös ärsyttää muita. Kantamasi haarniska moninkertaistaa voimasi ja auttaa sinua selviytymään haasteista.
Tavallaan tykkään tuosta tuloksesta? Nyt vain selvittämään mikä on Iron Man... :D
Tsemppiä Wonder Womanillesi uuden läppärin kanssa.
Tapailin joskus tällaista miestä. Hän oli silloin kolmekymppinen. Heitteli pleikkarin ohjainta jos pelit eivät sujuneet. Kerran oltiin pelaamassa porukalla minigolfia. Kun hän ei voittanut, niin siinähän lensi sitten golfmailakin. No suhde ei kestänyt, ja hyvä niin.
No höh. Mä sain Batman, enkä mä edes tykkää siitä. En kuitenkaan äitynyt mitään heittelemään. N58, omasta mielestään Wonder woman.