Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sai nettitestissä "Kuka supersankari olet" tuloksen Wonder-Woman ja paiskasi läppärin lattialle

Vierailija
26.11.2020 |

Omapa oli läppärinsä, mutta välillä ihmettelen tuota lapsellisuutta melkein 40v mieheltä. Myös pleikkarin ohjainta paiskoo välillä kun häviää jossain pelissä. Onko muiden kumppanit kilahdelleet yhtä typeristä asioista?

Eikä tarvitse nyt tulla hokemaan sianjättöä, kun ei ole koskaan hajottanut minun tavaroitani tai satuttanut minua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on elämän varrella ollut useita (varmaan 10) kavereita, jotka hajottavat herkästi pelivälineitä, kun peli ei mene omien suunnitelmien mukaan. Kivaa etenkin, jos kaveri paukuttaa MINUN pleikkaohjainta MINUN pöytään. Hajonneita tennis-, pingis-, lätkä-, sähly- ja sulkapallomailoja ovat nähteni jättäneet myös jälkeensä. Eräs jopa puukotti jalkapallon puhki kerran.

Yllättävän monet eivät kestä tappiota terveellä tavalla ja joillekin riittää jo yksittäinen pieni epäonnistuminen.

Vierailija
22/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita pysty käsittämään. Peliohjaimet lentelee, pöydät kaatuu, telkkari heivataan ikkunasta pihalle. Oli sitten kyse lätkästä tai pleikkarin pelaamisesta. Yksi tuntemani heppu jopa sisuuntui huonosti menneestä pelistä niin että kusi pleikkarinsa päälle ja laite kärähti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva saada kyytiä Wonder Womanilta.

N30

Vierailija
24/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superman, mun lapsuuden suosikki. Hyvä testi. Eikä lentänyt läppäri 😅

Vierailija
25/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
26/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulk, yes

Vierailija
27/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain tulokseksi Wonder Womanin, olen 39-vuotias nainen. En kyllä paiskannut puhelintani päreiksi, että sikäli miehesi on huono Ihmenainen!