Mies sai nettitestissä "Kuka supersankari olet" tuloksen Wonder-Woman ja paiskasi läppärin lattialle
Omapa oli läppärinsä, mutta välillä ihmettelen tuota lapsellisuutta melkein 40v mieheltä. Myös pleikkarin ohjainta paiskoo välillä kun häviää jossain pelissä. Onko muiden kumppanit kilahdelleet yhtä typeristä asioista?
Eikä tarvitse nyt tulla hokemaan sianjättöä, kun ei ole koskaan hajottanut minun tavaroitani tai satuttanut minua.
Kommentit (27)
Ei noita pysty käsittämään. Peliohjaimet lentelee, pöydät kaatuu, telkkari heivataan ikkunasta pihalle. Oli sitten kyse lätkästä tai pleikkarin pelaamisesta. Yksi tuntemani heppu jopa sisuuntui huonosti menneestä pelistä niin että kusi pleikkarinsa päälle ja laite kärähti.
Olis kiva saada kyytiä Wonder Womanilta.
N30
Superman, mun lapsuuden suosikki. Hyvä testi. Eikä lentänyt läppäri 😅
Mäkin sain tulokseksi Wonder Womanin, olen 39-vuotias nainen. En kyllä paiskannut puhelintani päreiksi, että sikäli miehesi on huono Ihmenainen!
Olen mies ja minulla on elämän varrella ollut useita (varmaan 10) kavereita, jotka hajottavat herkästi pelivälineitä, kun peli ei mene omien suunnitelmien mukaan. Kivaa etenkin, jos kaveri paukuttaa MINUN pleikkaohjainta MINUN pöytään. Hajonneita tennis-, pingis-, lätkä-, sähly- ja sulkapallomailoja ovat nähteni jättäneet myös jälkeensä. Eräs jopa puukotti jalkapallon puhki kerran.
Yllättävän monet eivät kestä tappiota terveellä tavalla ja joillekin riittää jo yksittäinen pieni epäonnistuminen.