Mikä tämä ihottuma on? (kuva)
aijaa.com/dU7j4D
Yöllä töissä tällaiset yhtäkkiä ilmestyi käsivarteem. Kutina ei ole akuuttia mutta ärsyttävää. Muistuttaa ehkä hyttysenpistoa, mutta eipä ole hyttysparvia näkynyt. Muualla kropassa näitä ei ole.
Veikkauksia?
Kommentit (6)
Näitä "paukamia" on yhdeksän, ovat lievästi koholla ja tosiaan kutiavat. Otin allergialääkettä aamulla ksoka kärsin siitepölyallergiasta, ei ollut vaikutusta näihin joten allerginen reaktio taitaa ehkä olla poissuljettu.
Oisko joku ötökkä voinut näitä tehdä? Mutta mikä?
Pesiiko mun villapaidan hihassa jotain ällöttävyyksiä jotka kuolivat heti kun olivat pistänyt minua käteen....?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 19:32"]
aijaa.com/dU7j4D
Yöllä töissä tällaiset yhtäkkiä ilmestyi käsivarteem. Kutina ei ole akuuttia mutta ärsyttävää. Muistuttaa ehkä hyttysenpistoa, mutta eipä ole hyttysparvia näkynyt. Muualla kropassa näitä ei ole.
Veikkauksia?
[/quote]
no voi olla vaikka lintukirpun puremia, googlaa
Tuo lintukirppu voisi sopia!
Jos olisi luteita niin kai koko perhe olisi täynnä puremia? (Vauva on vielä perhepedissä, ja vanhempi sivuvaunussa, käy sängyssämme yön aikana.)
Lintukirput on siitäkin niin kivoja ettei kaikki ihmiset niihin reagoi. Toiset on allergisia.
Itse olen ainut joka kärsinyt näistä pirulaisista aika ajoin, mutta muille ei perheessä ole tullut kertaakaan. HILLITÖN KUTINA...
Kortisoonivoidetta ja allergialääkkeitä. Eikä kannata raapia vaikka kuin tekisi mieli, paukamat voi pahimmassa tapauksessa tulehtua.
Menisin lääkäriin. Voi olla joku tulehdus.