Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian hyvää ollakseen totta mies

Vierailija
25.11.2020 |

Millainen on sattunut kohdalle? Kuvailkaa käytöstään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liian järkevä haksahtaakseni Liian hyvää ollakseen totta -mieheen. Näen sellaisen läpi. Pari kertaa olen aloittanut tapailemaan tyyppiä, joka on alussa aivan hurmaava ja tekee kaikki mahdolliset klassiset vietettelyjutut ja olo on kuin prinsessalla, mutta aika nopeasti pinta alkaa rakoilemaan, kun kaikki ei menekään ihan miehen mielen mukaisesti. Otan pienet varoitusmerkit tosissani ja juoksen. Intuitioni ja se, että luotan järkeeni enemmän kuin sydämeeni, on pelastanut minut pari kertaa. Lopulta löysin ihanan täysipäisen miehen, johon voi luottaa kuin kallioon ja jonka seurassa ei tarvitse olla varpaillaan ja saan olla täysin oma itseni.

Vierailija
2/29 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihanaa tavata joskus tällainen mies! Ei ole valitettavasti vielä tullut vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin mitä kertoi edellisistä suhteista, mitä vikaa muut olivat hänessä nähneet. Kuuntelin sivulauseitaan mitä kertoi itsestään ja tarkkailin käytöstään.

Noista tajusin aika äkkiä, puhui tosi paljon itsestään, että ei ole täyspäinen tyyppi. Eikä ollutkaan. Selvisi aika äkkiä. Käsittelemättömiä vakavia ongelmia.

Se selitti miksi oli vapailla markkinoilla, vaikka päällisin puolin erinomainen mies.

Vierailija
4/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se syy miksi ihmiset päätyy huonoihin suhteisiin. 🤭

Minun mieheni on tällainen mies ja hän todellakin on todella hyvä ihminen.

Negatiiviset, muista aina pahaa ajattelevat ovat todella raskaita ihmisiä.

Vierailija
5/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se että myöntää virheensä sellaisena kuin ne on, ei vähätellen, selitellen tai vitsailen.

---> osaa pyytää anteeksi

-ja pystyy myös osoittamaan epävarmuutensa ja tietämättömyytensä vaikka asia koskisi hänen ammattiaan.

- ei mielestele muiden silmissä menestyneitä ja kyykytä huonompiosaisia vaan kohtelee kaikkia tasavertaisesti.

- hän voisi saada töissä paljon rahaa vaik peukaloita pyöritellen, mutta ei tee sitä, vaan haluaa tehdä töitä palkkansa eteen.

- huomaa hyvin herkästi jos en ole ok, ilmaisee hyvin sen että voin tulla hänen lähelleen ja kertoa mikä on vialla, jos en halua niin hän antaa minulle aikaa ja tilaa. Mikään pakko ei ole puhua mutta jos puhun niin hän kyllä kuuntelee.

-pitää itsestään huolta, hoitaa asiansa.

-ei elä yli varojensa

-syö todella terveellisesti kotona ja mahdollisuuksien mukaan myös kodin ulkopuolella, ei kaadu jos syö välillä jotain mikä poikkeaa omasta ruokavaliostaan.

- kuuntelee kaunista musiikki ja soittaa itsekin todella hyvin paria instrumenttia.

-huumorintaju on loistava.

- jos joku toinen nainen lähestyy häntä, olin paikalla tai en, niin hän ilmoittaa tälle naiselle että on kanssani.

-ottaa minut huomioon päätöksissään ja valinnoissaan jotka suorasti tai epäsuorasti vaikuttaa minuun.

-ei osoita mustasukkaisuutta.

-puolustaa minua jos joku kiusaa.

- puuttuu jos näkee jotain epäoikeudenmukaisuutta.

- antaa anteeksi niin itselleen kuin muille, ei jää siis vatvomaan menneitä.

-ei korota ääntään tai lähde syyttelemään ketään vaan selvittää asiat tosi kypsästi.

-ei puhu pahaa muista ihmisistä.

-ei puhu mitään hyvistä teoistaan. Olen kuullut paljon hyviä asioita sitten hänen ystäviltään ja perheenjäseniltään.

Tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Vierailija
6/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
7/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- se että myöntää virheensä sellaisena kuin ne on, ei vähätellen, selitellen tai vitsailen.

-ja pystyy myös osoittamaan epävarmuutensa ja tietämättömyytensä vaikka asia koskisi hänen ammattiaan.

- ei mielestele muiden silmissä menestyneitä ja kyykytä huonompiosaisia vaan kohtelee kaikkia tasavertaisesti.

- hän voisi saada töissä paljon rahaa vaik peukaloita pyöritellen, mutta ei tee sitä, vaan haluaa tehdä töitä palkkansa eteen.

- huomaa hyvin herkästi jos en ole ok, ilmaisee hyvin sen että voin tulla hänen lähelleen ja kertoa mikä on vialla, jos en halua niin hän antaa minulle aikaa ja tilaa. Mikään pakko ei ole puhua mutta jos puhun niin hän kyllä kuuntelee.

-ei elä yli varojensa

-syö todella terveellisesti kotona ja mahdollisuuksien mukaan myös kodin ulkopuolella, ei kaadu jos syö välillä jotain mikä poikkeaa omasta ruokavaliostaan.

- kuuntelee kaunista musiikki ja soittaa itsekin todella hyvin paria instrumenttia.

- jos joku toinen nainen lähestyy häntä, olin paikalla tai en, niin hän ilmoittaa tälle naiselle että on kanssani.

-ottaa minut huomioon päätöksissään ja valinnoissaan jotka suorasti tai epäsuorasti vaikuttaa minuun.

-ei korota ääntään tai lähde syyttelemään ketään vaan selvittää asiat tosi kypsästi.

-ei puhu mitään hyvistä teoistaan. Olen kuullut paljon hyviä asioita sitten hänen ystäviltään ja perheenjäseniltään.

Kuvailit hyvän miehen, et miestä joka on liian hyvää ollakseen totta eli mätäpaise maanpäällä.

Vierailija
8/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei elä yli varojensa

Ja millainen itse olet?

Vierailija
9/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle liian hyvää ollakseen totta mies lähettelee jatkuvasti kuvia itsestään sukellusasussa. Odottaa että häntä kehutaan niistä kuvista.

Vierailija
10/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pällivikaisista pitäisi olla mustalista.

Vierailija
11/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tällaisia miehiä. Tulee kuumaa kylmää kuumaa kylmää ja sama jatkuu ikuisuuksiin. Kierre on loputon.

Vierailija
12/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tähän ketjuun kirjoittaneita?

Vierailija
13/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian komea. Ihmettelin koko ajan miksi halusi kaksille treffeille kanssani. Täydellinen herrasmies, rento ja mukava.

Vierailija
14/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ei elä yli varojensa

Ja millainen itse olet?

Mitä väliä sillä on? Jos joku pyytäisi mua kuvailemaan täydellisen kaunis ihminen, pitäisikö mun kuvailla itseni?

-Eri

Vierailija
15/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko tähän ketjuun kirjoittaneita?

No mitäpä veikkaat? Näistä pällivikaisista miehistä mustalista paikkakunnittain; ammatti, ikä, ulkonäkö, asuinpaikka, lasten lukumäärä, harrastukset jne... Helpottais valintaa ja luonnonvalinta lopettais epäkelpot yksilöt kun naiset karttais

Vierailija
16/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin kolmekymppisenä aivan ihanan oloisen miehen. Hän oli pitkä, komea, hyvin toimeentuleva (it-alalla keskijohdon tehtävissä), korkeasti koulutettu.  Ja tällainen rakastui MINUUN, joka olen korkeintaan tavis ulkoisesti ja monien tylsänä hissukkana pitämä tyyppi! Mikä lottovoitto ja uskomatonta, ajattelin. 

Ja alkuun kaikki oli ihanaa. Mies oli niin romanttinen ja huomioiva että luulin ettei sellaista ole kuin elokuvissa. Toi aina komean kukkakimpun tullessaan, yllätti hauskoilla menoilla ja illoilla hyvissä ravintoloissa, oli ihan uskomattoman hauska ja älykäs. Tätä kesti niin kauan kun asuttiin eri paikkakunnilla ja tapailtiin viikonloppuisin. MIes suostutteli minut muuttamaan Helsinkiin. Hänellä olisi siellä tilava asunto hyvältä alueelta. Vähän epäröin kun en koskaan ollut halunnut Helsinkiin enkä muihin isoihin kaupunkeihin, ja mulla oli hyvä työpaikka kotipaikkakunnalla. Mutta mies oli niin sinnikäs että lopulta suostuin. Halusinhan hänen kanssaan kumminkin tulevaisuuden.

3 päivää muutosta hänen luo: mies toteaa, että hänen erosta avioliitosta on niin vähän aikaa (useita vuosia) että hän ei sittenkään vielä pysty asumaan naisen kanssa. Minä ajattelin että ok, saan etsiä vuokrakämpän varmaan rauhassa siellä asuen. Ei, vaan hän ei kestä SEKUNTIAKAAN minua samassa talossa, pitää lähteä samana päivänä. Mulla oli jo talo myyty kotipaikkakunnalta ja työpaikka Helsingissä joten hotelliin sitten ensihätään asumaan ja vuokrakämppä hakuun. Oletin että se suhde oli sitten siinä, mutta mies sai minut takaisin vakuuttamalla että se oli joku outo psykologinen reaktio joka johtuu erotraumasta, että hän sillä tavalla heitti minut ulos. Alettiin taas seurustella ilman yhdessä asumista. 

Mutta alkoi miehen todellinen karva tulla esiin silti. Hän vaati minua, että pitäisi mennä erilaisiin kauneusleikkauksiin ja operaatioihin. Kommentoi miltä osin ulkonäköni ei vastaa hänen makuaan. Syytti että olen hänen kanssa vain rahan takia ja loisin, vaikka asuin tosiaan yksin ja maksoin ravintoloissakin aina omani. Ja juuri kun olin toteamassa että ok, kun en kerran kelpaa niin lähden sitten, niin sitten tulikin taas ihana ja romanttinen kausi ja mies pyyteli anteeksi ilkeyksiään. 

4 vuotta olin tuon mulkeron kanssa. Sinä aikana hän jätti minut varmaan 30 kertaa ja palasi takaisin psykologisoiden tekojaan ja pyydellen itku kurkussa anteeksi. Mutta sama meno jatkui aina uudestaan kun palasi yheen. Pettikin muutaman kerran, ja teki niiden tunnustamisesta valtavan itkumelodraaman. Uskoin pitkään että mies vaan tosiaan on jotenkin traumatisoitunut ja ne asiat ratkeeaa, kun hän terapiaankin suostui menemään. Usko loppui, kun sattumalta törmäsin sen ex-vaimoon, ja hän kertoi että tyypillä on muuten diagnoosit bipolaarihäiriöstä ja paranoidista skitsofreniasta ja on aina ollut, ja luultavasti tulee ana olemaan, samanlainen.

Vierailija
17/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ei elä yli varojensa

Melkein kaikki osuu kohdalleen, mutta en soita instrumenttia ja kuuntelen metallia. Olenko huono mies? :)

Vierailija
18/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tavannut tällaisen. Netissä ollaan tutustuttu ja mies on jossakin vaiheessa tulossa Suomeen. On siis yhdysvaltalainen merikapteeni, leskimies. Todella komea. Nyt hänen perheensä on joutunut pulaan ja siirsin hänelle 5000 euroa. Onneksi saan rahat pian takaisin, varakas kun on. Nyt vain oli oman pankin kanssa jotakin ongelmia. En olisi uskonut että tällaista rakkautta tulee vielä kohdalle. Ollaan kaikista asioista niin samaa mieltä, että tekisi mieli nipistää itseään, voiko olla tottakaan.

Vierailija
19/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle liian hyvää ollakseen totta mies lähettelee jatkuvasti kuvia itsestään sukellusasussa. Odottaa että häntä kehutaan niistä kuvista.

Missä sukeltajamieheen voi törmätä? Luuleeko että naiset tykkää kumipuvuista.

Vierailija
20/29 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin kolmekymppisenä aivan ihanan oloisen miehen. Hän oli pitkä, komea, hyvin toimeentuleva (it-alalla keskijohdon tehtävissä), korkeasti koulutettu.  Ja tällainen rakastui MINUUN, joka olen korkeintaan tavis ulkoisesti ja monien tylsänä hissukkana pitämä tyyppi! Mikä lottovoitto ja uskomatonta, ajattelin. 

Ja alkuun kaikki oli ihanaa. Mies oli niin romanttinen ja huomioiva että luulin ettei sellaista ole kuin elokuvissa. Toi aina komean kukkakimpun tullessaan, yllätti hauskoilla menoilla ja illoilla hyvissä ravintoloissa, oli ihan uskomattoman hauska ja älykäs. Tätä kesti niin kauan kun asuttiin eri paikkakunnilla ja tapailtiin viikonloppuisin. MIes suostutteli minut muuttamaan Helsinkiin. Hänellä olisi siellä tilava asunto hyvältä alueelta. Vähän epäröin kun en koskaan ollut halunnut Helsinkiin enkä muihin isoihin kaupunkeihin, ja mulla oli hyvä työpaikka kotipaikkakunnalla. Mutta mies oli niin sinnikäs että lopulta suostuin. Halusinhan hänen kanssaan kumminkin tulevaisuuden.

3 päivää muutosta hänen luo: mies toteaa, että hänen erosta avioliitosta on niin vähän aikaa (useita vuosia) että hän ei sittenkään vielä pysty asumaan naisen kanssa. Minä ajattelin että ok, saan etsiä vuokrakämpän varmaan rauhassa siellä asuen. Ei, vaan hän ei kestä SEKUNTIAKAAN minua samassa talossa, pitää lähteä samana päivänä. Mulla oli jo talo myyty kotipaikkakunnalta ja työpaikka Helsingissä joten hotelliin sitten ensihätään asumaan ja vuokrakämppä hakuun. Oletin että se suhde oli sitten siinä, mutta mies sai minut takaisin vakuuttamalla että se oli joku outo psykologinen reaktio joka johtuu erotraumasta, että hän sillä tavalla heitti minut ulos. Alettiin taas seurustella ilman yhdessä asumista. 

Mutta alkoi miehen todellinen karva tulla esiin silti. Hän vaati minua, että pitäisi mennä erilaisiin kauneusleikkauksiin ja operaatioihin. Kommentoi miltä osin ulkonäköni ei vastaa hänen makuaan. Syytti että olen hänen kanssa vain rahan takia ja loisin, vaikka asuin tosiaan yksin ja maksoin ravintoloissakin aina omani. Ja juuri kun olin toteamassa että ok, kun en kerran kelpaa niin lähden sitten, niin sitten tulikin taas ihana ja romanttinen kausi ja mies pyyteli anteeksi ilkeyksiään. 

4 vuotta olin tuon mulkeron kanssa. Sinä aikana hän jätti minut varmaan 30 kertaa ja palasi takaisin psykologisoiden tekojaan ja pyydellen itku kurkussa anteeksi. Mutta sama meno jatkui aina uudestaan kun palasi yheen. Pettikin muutaman kerran, ja teki niiden tunnustamisesta valtavan itkumelodraaman. Uskoin pitkään että mies vaan tosiaan on jotenkin traumatisoitunut ja ne asiat ratkeeaa, kun hän terapiaankin suostui menemään. Usko loppui, kun sattumalta törmäsin sen ex-vaimoon, ja hän kertoi että tyypillä on muuten diagnoosit bipolaarihäiriöstä ja paranoidista skitsofreniasta ja on aina ollut, ja luultavasti tulee ana olemaan, samanlainen.

Tällaisen samantyyppisen luodin väistin. Puhukaa entisten kumppaneiden kanssa. Usein kuulette totuuden ja ellei mahdollista niin kuunnelkaa suhteen alussa tarkalla korvalla mitä selittää itsestään ja eksistään. Siinä vaiheessa ei osaa vielä varoa sanojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi