Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kannattaako ottaa kierukka vai sattuuko se?

Vierailija
25.11.2020 |

Vai eikö satu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut yhtään. Olen synnyttänyt ja kohtu oli kuulemma suorassa, nämä hoitaneen lääkärin mukaan vaikuttavat asennuskokemukseen. Vähän rasittavaa tiputteluvuotoa 1,5 kk ja sen jälkeen ei mitään. Lisäsi aluksi ruokahalua ja tuli muutama finni, nämäkin oireet loppuivat kahden kuukauden aikana. Esivaihdevuosioireet ts. runsastuneet kuukautiset hellittivät.

Vierailija
22/26 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nautit sähköiskusta sisäelimiin, niin ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asetettiin kierukka juuri, pitkäaikaissopivuudesta en osaa sanoa, mutta itse asetus ei tuntunut papakoetta pahemmalta. Hetken inhottavaa, ei mitään jälkisupistuksia tms. Asetuspäivänä oli vuotoa, sen jälkeen ei tippaakaan. Menkoista en osaa vielä sanoa kun kierto ei ole siinä pisteessä. Otin nimenomaan runsaiden kuukautisten hoitoon.

Vierailija
24/26 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu paljon. Kolmas kuparikierrukka menossa eikä mitään ongelmia, todella huoletonta (paitsi, että ihan eka seksi kerta asennuksen jälkeen kannattaa miehen ottaa vähän varovasti, ettei langanpäät tökkää ikävästi... asettuvat kyllä nopeasti). Vanha suosittelu täältä!

Vierailija
25/26 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen Mirenaan, se on ollut paikoillaan nyt reilun puoli vuotta. Laittaminen tuntui hetken ikävältä (otin neuvotut särkylääkkeet etukäteen), samana ja seuraavana päivänä oli jonkun verran kuukautiskipua muistuttavaa kipua, lääkäri oli neuvonut että siihen kannattaa ottaa lääkettä, koska kipu kesti minuutteja en ottanut. Tiputtelua ja vuotoa oli epäsäännöllisesti kolmisen kuukautta, se oli niukkaa, mutta välillä meinasi jo hermo mennä. Tällä hetkellä tiputtelua on noin kerran kaksi kuussa, se on lähinnä huomattavissa pyyhkiessä, mitään suojaa siihen ei tarvitse. Minulle kierukka laitettiin hoitamaan runsaita vuotoja ja hyvin on niitä hoitanut.

Vierailija
26/26 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut laitto ja tapahtui tosi sujuvasti ja nopeasti. Kuukautiset jäi pois, olen hyvin tyytyväinen. Mulla mirena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi