Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä todettiin D-vitamiin puutos

Vierailija
01.04.2014 |

Arvo oli 35. Mies on jatkuvasti väsynyt. Meillä on kyllä multivitamiineja, tavallista maitoa sekä kasimtabletteja ja kaiken kukkuraksi minun 50 mikrogramman D-vitamiinitabletteja joita syön koska minulla on paha laktoosi-intoleranssi ja maitotuotteiden käyttö jää vähäiseksi.

 

Nyt kaikki neuvot tänne, kuinka saada mies juomaan maitoa/ottamaan kalsiumatbletteja/multivitamiineja/ D-vitamiinitabletteja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehellä jokin imeytymishäiriö? Ihme jannu, kun haluaa vapaaehtoisesti olla huonossa kunnossa :D 

 

Itse syön D-vitamiinia 75mcg päivässä ja olen välttänyt flunssat. Auringosta ei saa koko vuoden tarvetta D:tä, eikä ruuasta millään niin paljon, että D:n määrän nostaminen verenkierrossa onnistuu.

 

Jos hyvin syö D-vitamiinipitoisia ruokia, sanoisin, että D-vitamiinia saa 5-10 mcg päivässä ruoasta. Jos määrän jakaa jokaiselle päivälle siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi