Lue keskustelun säännöt.
Miehellä todettiin D-vitamiin puutos
01.04.2014 |
Arvo oli 35. Mies on jatkuvasti väsynyt. Meillä on kyllä multivitamiineja, tavallista maitoa sekä kasimtabletteja ja kaiken kukkuraksi minun 50 mikrogramman D-vitamiinitabletteja joita syön koska minulla on paha laktoosi-intoleranssi ja maitotuotteiden käyttö jää vähäiseksi.
Nyt kaikki neuvot tänne, kuinka saada mies juomaan maitoa/ottamaan kalsiumatbletteja/multivitamiineja/ D-vitamiinitabletteja?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onkohan miehellä jokin imeytymishäiriö? Ihme jannu, kun haluaa vapaaehtoisesti olla huonossa kunnossa :D
Itse syön D-vitamiinia 75mcg päivässä ja olen välttänyt flunssat. Auringosta ei saa koko vuoden tarvetta D:tä, eikä ruuasta millään niin paljon, että D:n määrän nostaminen verenkierrossa onnistuu.
Jos hyvin syö D-vitamiinipitoisia ruokia, sanoisin, että D-vitamiinia saa 5-10 mcg päivässä ruoasta. Jos määrän jakaa jokaiselle päivälle siis.