Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eroa teistä on talalla ja velalla?

Vierailija
01.04.2014 |

Muuta kuin että tala ei ole valinnut sitä lapsettomuutta elämäntavakseen?

Itse olen huomannut että velat

- Usein vähän viherpiiperöitä

- Harrastavat käsitöitä

- Juovat vihreää teetä ja ostavat terveystuotteita

- Ajattelevat aina kaikkea luonnon ja ympäristön kannalta

- Eivät omista autoa

Talat taas ovat usein materialistisempia, hemmottelevat yleensä itseään pienillä ostoksilla ja tili on monesti miinuksella näiden ostosten ja mahdollisten lapsettomuushoitojen takia. Käyvät ruokakaupassa esim. Lidlissä. Naisilla ostoskorissa suklaata, valmisruokaa, meikkejä, tuoksukynttilöitä, kissanruokaa. Miehillä usein olutta. Taloilla on tatuointeja, mutta ei niin paljoa kuitenkaan kuin lapsellisilla wt-perheen vanhemmilla. Usein muutama pieni ja ytimekäs jolla on jokin tarkoitus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapsettomat ovat muita todennäköisemmin itsevarmoja, introvertteja, rationaalisia, perillä omista arvoistaan ja ainoita lapsia. Tästä on ihan tutkimustietoa. Tahattomasti lapsettomilla en usko olevan erityisiä yhdistäviä piirteitä, koska kyse ei ole valinnasta.

Vierailija
2/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia stereotypioita. Minä olen vela, harrastan matkustelua ja moottoripyöräilyä, joten en ole ihan sieltä viherpiiperöimmästä päästä... Minulla on kolme autoa ja neljä moottoripyörää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mitä nämä tala ja vela ovat :D

Vierailija
4/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota talaa minäkään en tunne. Mistä se tulee? Tahallisesti vai tahattomasti lapsettomia?

Olen lapseton, mutta velan stereotypioista minuun osui vain yksi: teen käsitöitä. En juo vihreää teetä, en ole muutenkaan viherpipertäjä tai vihervasuri, en ajattele aina kaikkea ympäristön kannalta, vaikka ehkä pitäisikin. Ja ajelen hyvällä omallatunnolla omalla autolla.

Uskon, että minusta olisi voinut tulla ihan kelvollinen äiti, mutta kun se toinen osapuoli puuttui. Harkitsin aviotontakin lasta, mutta koska tiedän, millaista se on, en halunnut jatkaa ketjua. Nyt kun ikää alkaa tulla enemmän, tulee usein mieleen, että olisihan se hyvä, jos olisi lapsia. Mutta kukapa sen takaa, että lapset haluavat huolehtia vanhemmistaan sitten kun nämä eivät siihen itse kykene. Voi olla että siinä tapauksessa voisi olla vielä pahempi mieli kun lapsettomalla.

Nyt taidan kuitenkin lähteä huristelemaan autollani kauppareissulle. Leipä maistuu vanhemmankin ihmisen suussa!

Vierailija
5/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tala menneisyys ja kuitenkin vela kuvauksesti sopii minuun oikein hyvin. Tala kuvaus ei sovi ollenkaan, en osta valmisruokaa, ei ole kissa, eikä tuoksukynttilöitä, en  käy lidlissä, eikä tili ole minuksella vaikka lapsettomuushoitoihin meni paljon rahaa.

Vierailija
6/6 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mä olen vela, enkä tee mitään noista aloituksessa mainittuja. Olenkohan siis sittenkin tala, en vain tiedä sitä :O