Mies otti töistä saikkua että saa pelata uutta World of Warcraft lisäosaa, ilmoitanko nimettömästi pomolle?
Ihmettelinkin miksi viimeiset pari viikkoa on ollut niin innokas kotona. Tehnyt ruokaa päivittäin, siivonnut, tiskannut. Pesi jopa ikkunat. Nyt sitten ymmärsin, odottaa että kun on tehnyt pari palvelusta niin minä en "nipota" siitä että istuu konella 12h päivässä pelaamassa lasten videopelejä. Ajattelin näpäyttää häneen vähän järkeä ja ilmoittaa pomolle että saikkua on otettu väärin perustein. Mitä mieltä?
Kommentit (19)
Älä viitsi. Tuohon nyt ei usko hiihtoliittokaan.
Mä ilmottaisin. Toisaalta en koskisi edes kaverin pimpillä mieheen joka ottaa saikkea videopelin vuoksi.
Hae miehellesi kaupasta pari kylmää kaljaa ja makkaraperunat grilliltä. Nälkä siinä pelatessa kuitenkin tulee.
aikoinaan meillä oli pelailua kahdesti viikossa työaikana 2x 3-4h.
Asiakkaiden kanssa eli laskutettavaa...
Toki me pelattiin niiden kanssa myös iltaisin
Kuulostat hiton vaikealta ak a l t a
Eiköhän tuo ole suoraan poliisiasia.
Töistä voi vaan myöhästyä
Jos on aamulla päässyt kunnolla pruiskauttamaan
Meinaat, että se mies ei keksi kuka hänet on asiasta käräyttänyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hiton vaikealta ak a l t a
Kuulostaa ihan perus av kurpalta.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että se mies ei keksi kuka hänet on asiasta käräyttänyt? :D
Miehestä ei nyt niin väliä, mutta pomon silmissä ei tule nalkuttajan mainetta.
Kivat sun kuvittelliselle miehelles. Ite en aio pelata kun ei ole enää kavereita edes pelissä -_-
Eräässä edellisessä työpaikassani olin esimies, niin mun tiimissä muutama jätti viikon lomasta uuden WoWin julkaisuajankohtaan.
Provoooooo. Tylsä provo vielä. Taitaa olla jonkun WoW fanin kirjoittama.
Nämä tahallaan saikuttavat heittävät saikuttajan leiman kaikkien työntekijöiden päälle. Heidän vuokseen sairaslomaa on vaikea saada silloinkaan, kun on oikeasti sairaana, kun työntekijän sanaa ei uskota ja vaaditaan tulemaan töihin vaikka pää kainalossa tai sitten työntekijät eivät vain uskalla olla sairaanakaan poissa töistä saikuttajan leiman vuoksi. Tuo siis normaalissa yhteiskunnan tilassa. Korona on nyt aikakautena poikkeus, että lievistäkin oireista tulee sairaslomaa helposti, mutta paluu tuoltakin osin tuohon vanhaan normaaliin tapahtuu, kun korona menee ohi.
meillä pelaillaan ihan duunissa kakkoskoneella
Katkera provo. Varmaan tullut ero jollekin pissikselle poikkiksen pelaamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä edellisessä työpaikassani olin esimies, niin mun tiimissä muutama jätti viikon lomasta uuden WoWin julkaisuajankohtaan.
meillä muutama, ml. tiimovetäjä säästi 2vko lomaa wow classicin julkaisuun.
Mitä väliä?
sen pomo ei voi vastata koska se on saikulla pelaamassa wowia samassa killassa