Salainen paheesi?
Myönnän, mä liimailen siteitä julkisten vessojen seinille. Mikä on teidän puheenne?
Kommentit (10)
M*sturboin naisten vessassa ja pyyhin huolimattomasti m*llit pöntön reunalta. Mua kiihottaa ajatus, että joku kiltti ja kunnollinen neitokainen istuu mun luonnontuotteen päälle.
Luin että julkkisten vessojen seinälle.
Syön kotona räkääni.
No en kauheasti mainosta sitä, että polttelen joskus pilveä. En usein, koska se saa mun aivot käymään ihan puoliteholla pari päivää, mutta muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
M*sturboin naisten vessassa ja pyyhin huolimattomasti m*llit pöntön reunalta. Mua kiihottaa ajatus, että joku kiltti ja kunnollinen neitokainen istuu mun luonnontuotteen päälle.
Eikö kukaan koskaan ihmettele miksi sinä käyt naisten vessassa? Entä inhottaako ajatus, että luonnontuotteesi päälle istahtaakin joku elämää kokenut Rivo-Riitta?
Meitsillä on ollut kihomatoja monta vuotta. En vaan jaksa hakea pyrvin-kuuria kun ei silleen häiritse. Aluksi vähän ahdisti, mutta sitten kutina meni itsekseen ohi. Luulen, että ne menee vähän kausissa, pitää aina saada uusi tartunta nielun kautta, että naaras pääsee minumaan ja kutittamaan pyllyyn. Tai niin ainakin luulen koska voi mennä pari kuukautta, ettei kutise. Ne madot ei jää kutiavaan paikkaan tai elimistöön asumaan vaan munii vaan ja tulee kakan mukana ulos? munathan sit itää pitkään kuulemma. Saan varaan aina vahingossa uuden tartunnan kuin kuitenkin rapsuttelen persettäni ja toinen paha on rapsuttaa myös etupuolta, siis joskus kuivahtava valkovuotomössö kutittaa häpyhuulten välissä. No kukapa ei rapsuttelisi... Mutta siis nää kihomadot. Aina joskus joku tuttava varoittaa, että hei mulla on kihiksiä. Mietin vaan, että hups, taas osui...
Neito22vPKS
Tykkään seksuaalisesti 43+v daddyistä.
N27
Tykkään nuolla omia käytettyjä tamponeitani.
*paheenne