Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua olla dynaaminen osaaja.

Vierailija
25.11.2020 |

Mutta täytyy, koska työelämän vaatimukset. Mieluiten tekisin käsitöitä kotona kakluunin lämmössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mieluummin staattinen tumpelo. Oon aika kypsä tohon työelämään. 

Vierailija
2/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään haetaan niin yli-ihmistä ihan jo kahvinkeittäjäksi, naurettavaa tekstiä työpaikkailmot. Itse kuittaisin takaisin haastattelussa, kun kysyvät onko kysyttävää. Kysyy suoraan mitä tarkoitat dynaamisella, moniosaajalla yms. Pari kertaa olen saanut hyvät ilmeet haastattelijalle 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ketterä multitaskaaja 🤔?

Vierailija
4/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä tiimipelaaja

Vierailija
5/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sen kummallisempaa kuin tietenkin väität haastattelussa olevasi juuri sellainen hyvätyppi-moniosaaja-dynaaminen yli-ihminen ja kehut itsesi maasta taivaisiin.  Harva oikeasti on sellainen ja pärjää ihan hyvin töissään.

Vierailija
6/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman elämäni multitaskaaja. Ratkaisen eteentulevat ongelmat. Keksin aina jotain.

Vierailija
7/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oman elämäni multitaskaaja. Ratkaisen eteentulevat ongelmat. Keksin aina jotain.

Kävisin töissä, jos olisi aikaa. Olen ratkaissut asiat muuten. Ajankäytön ja rahaongelmat.

Vierailija
8/8 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin töissä, jos olisi aikaa. Olen ratkaissut asiat muuten. Ajankäytön ja rahaongelmat.

Ihmiset eivät ymmärrä tätä ajanpuutetta. Minulla on kädet täynnä töitä, vaikka en käy töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi