En halua olla dynaaminen osaaja.
Mutta täytyy, koska työelämän vaatimukset. Mieluiten tekisin käsitöitä kotona kakluunin lämmössä.
Kommentit (8)
Nykyään haetaan niin yli-ihmistä ihan jo kahvinkeittäjäksi, naurettavaa tekstiä työpaikkailmot. Itse kuittaisin takaisin haastattelussa, kun kysyvät onko kysyttävää. Kysyy suoraan mitä tarkoitat dynaamisella, moniosaajalla yms. Pari kertaa olen saanut hyvät ilmeet haastattelijalle 😉
Ei se ole sen kummallisempaa kuin tietenkin väität haastattelussa olevasi juuri sellainen hyvätyppi-moniosaaja-dynaaminen yli-ihminen ja kehut itsesi maasta taivaisiin. Harva oikeasti on sellainen ja pärjää ihan hyvin töissään.
Olen oman elämäni multitaskaaja. Ratkaisen eteentulevat ongelmat. Keksin aina jotain.
Vierailija kirjoitti:
Olen oman elämäni multitaskaaja. Ratkaisen eteentulevat ongelmat. Keksin aina jotain.
Kävisin töissä, jos olisi aikaa. Olen ratkaissut asiat muuten. Ajankäytön ja rahaongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisin töissä, jos olisi aikaa. Olen ratkaissut asiat muuten. Ajankäytön ja rahaongelmat.
Ihmiset eivät ymmärrä tätä ajanpuutetta. Minulla on kädet täynnä töitä, vaikka en käy töissä.
Sama. Mieluummin staattinen tumpelo. Oon aika kypsä tohon työelämään.