Markle ja keskenmeno
Kenelle muulle tulee kylmät väreet tästä Meghan Marklen kuvauksesta keskenmenostaan? Kummallinen teksti. Jotenkin tunteeton, kuin jonkun amatöörin yritys elokuvan käsikirjoittamiseen. Mahtipontinen. En kiellä sitä, etteikö hän olisi voinut oikeasti kokea alkuraskauden keskenmenon. Sen esille ottaminen juuri nyt, kun saivat negatiivista julkisuutta hautausmaafarssistaan, vaikuttaa vain laskelmoidulta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itseä ihmetytti esim poimin lattialta vierineen värikynän....
Nostin lapsen kehdosta...
Siis miksi kahden aikuisen ja kehdossa nukkuvan vauvan taloudessa lojuu värikynä lattialla? Samoin selitti jotain hukassa olleesta sukasta tai muuta vastaavaa. Vaikutti keksityiltä yksityiskohdilta joilla koetetaan maalata sympaattista tavallinen äiti kuvaa mutta minusta nuo yksityiskohdat riitelevät pahoin sen kanssa miten säntillseksi ja työorientoituneeksi hänet on muuten kuvattu.
Usko nyt jo vihdoinkin että "crib" ei ole mikään kehto. "Cradle" on kehto. Crib on vauvan sänky.
"crib
noun
noun: crib; plural noun: cribs; noun: cribwork; plural noun: cribworks
1.
North American
a child's bed with barred or latticed sides; a cot."
"How long does a baby stay in a crib for?
Crib safety
While most kids can easily make the transition between 18 months and 3 1/2 years, it really depends on your child. If at all possible, try to wait until your child is closer to 3 years old to give them a chance to develop the maturity it takes to stay in a big bed at night"
Eikö ne nyt voisi pysyä poissa julkisuudesta, kun kerran lupasivat! Ällöjä tyyppejä!
En tiedä voiko tästä PR ihmisiä syyttää. Epäilen rouvan jyräävän heidät alleen. Uskoo tietävänsä itse parhaiten. On kuin Trump. Rakastaa omaa ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon suoraan etten edes usko koko keskenmenooon.
Tämä oli mun ensireaktio, et feikkaa. Jotenkin saan tosi pahat fibat tosta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon suoraan etten edes usko koko keskenmenooon.
Tämä oli mun ensireaktio, et feikkaa. Jotenkin saan tosi pahat fibat tosta naisesta.
Markle on tooooooosi tympee tyyppi.
Isipappa maksaa. Meghanin äitikin saa häneltä palkkaa.