Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulle Nordean asiakas tullut tuota selfie+passi-pyyntöä?

Vierailija
25.11.2020 |

Minulle ei. Mietin keille se tulee? Tuleekohan minulle kun vuosi sitten asioin paikan päällä asuntokauppoihin liittyen ja siellä tunnistettiin. Koskeeko vain harvakseltaan asioivia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli keväällä kysely verkkopankissa, jossa piti vastata kaikenmaailman kysymyksiin. Esim. " Oletko poliittisesti vaikutusvaltainen henkilö" yms. soopaa.😅

Vierailija
22/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyvät tiedotteensa mukaan asiakkaita, jotka eivät ole päivittäneet henkilötietojaan.

Olen päivittänyt ja sain silti. En ole laittanut, siellähän tuo on keikkunut ilmoituksena jo kuukausia. Ja sitäpaitsi pankilla on jo kuva passistani kun kävin muissa asioissa pankissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli. En ole ollut Nordean asiakas sitten vuoden 2012, joten olin aika ihmeissäni.

Vierailija
24/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat myös kysyneet kuuluuko sukuun poliitikkoja?

Vierailija
25/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiakastiedot päivitetään?

Vierailija
26/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut, mobiilipankissa. Olen ollut pankin asiakas ”sata vuotta”, joskus muinoin ollut siellä duunissakin. Ihan tyhmä juttu, ”käännä päätä”, ”poista silmälasit” jne. Siinäpä sitten sokeana pelleilet kameralle. Tosi epämiellyttävää, teki mieli näyttää kieltä!

Vierailija
27/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta jos tulee niin vaihdan varmaan pankkia ..

Vierailija
28/28 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty kuinka paljon vietän aikaani Amerikassa,USA:ssa. ? Paljonko minulle tulee rahaa vuodessa  USA:  sta. ? Olenko osakas  tai suurin omistaja amerikkalaisessa firmassa.? Olenko joskus ollut sellaisen suurin omistaja.  Tunnethan itsesi kuitenkin amerikkalaiseksi. Olekto   Floridassa  talvisin.? Seraavassa puhelussa piti luetella ulkoa mistä kaikista paikoista minun tilille tulee  puolessa vuodessa rahaa ? Siihen osasin vastata oikein,  summat olivat vähän sinne päin. Pyydettiin myös kuvia kännykällä jonnekin. En ole koskaan asunut  USa: ssa Tätä jatkui noin puoli vuotta.  Sitten tuli monta uusittua luottokorttia  postiaatkkooon. Isot limiitit. Herätti hilpeyttä . En käytä käteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi