PIKA: Mikä on Visan asiakasnumero?
Mistä sen pitäisi löytyä? Onko se sama kuin pankkitilin numero? Kiitos jos joku voisi kertoa :)
Kommentit (79)
Se on jännä ku minun op visalaskussani on oikealla yläkulmassa asiakasnumero. Sinun laskusi on varmasti poikkeus.
No se sun asiakasnumero on tod.näk. sama kuin sun visalaskun viitenumero.
Viitenumero ja asiakasnumero eivät ole sama asia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:44"]
Annas kun arvaan, tilasit jotain typerää netistä?
[/quote]
Siirsin rahaa Gambiaan miehelleni, jonka tapasin netissä. Ei olla vielä nähty kasvotusten, mutta tosi hyvä suhde ja elän nyt uutta nuoruuttani 45-vuotiaana. Saan huomiota jne. Nyt mies on kadonnu ja ihmettelen että onko tässä Visassa joku virhe. Ihan selkä on hiessä. ap
Okei, nythän me päästiin asiaan. Pistäs uusi satsi rahaa menemään, voi olla, että miehestä sitten jotain rupeaa kuulumaankin?
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia siirtää rahaa gambiaan, aina ovat vuolaasti kiitelleet, mutta pikkasen vielä täytyy lähettää lisää, sitten rupeaa meidän yhteinen rakkauden pesämme olemaan valmis. kalliiksi on käynyt, mutta hyvää kannattaa maksella ♥
41 ja 42: asiakasnumero ja viitenumero lienevät eri asia. Mikä on asiakasnumero? Kuinka monta merkkiä siinä yleensä on? Sisältääkö se kirjaimia? Olen tosiaankin aika ihmeissäni. ap
Jos oikeasti siirrät rahaa mielikuvituspoikaystävällesi, en auta enää.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:04"]
Jos oikeasti siirrät rahaa mielikuvituspoikaystävällesi, en auta enää.
[/quote]
Mitä? Onko pakko tulla provoilemaan? ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:44"]
Annas kun arvaan, tilasit jotain typerää netistä?
[/quote]
Siirsin rahaa Gambiaan miehelleni, jonka tapasin netissä. Ei olla vielä nähty kasvotusten, mutta tosi hyvä suhde ja elän nyt uutta nuoruuttani 45-vuotiaana. Saan huomiota jne. Nyt mies on kadonnu ja ihmettelen että onko tässä Visassa joku virhe. Ihan selkä on hiessä. ap
[/quote]
Kiitos, provo. Minä en ole kirjoittanut tuota sontaa. No, ainakin alkoi vähän naurattaa. Näinkin kuiva aihe voi saada jonkun provoamaan.
Oikea ap ei ole lähettelemässä rahaa minnekään tai kellekään. ap
Meillä on laskun vasemmassa yläreunassa ensin myyjä, sitten ostaja (sinä) ja sen alapuolella ostajan asiakasnnro xxxxxxx-x.
Suomalaisten pankkien Visoissa asiakasnumero on sama kuin viite jolla maksat laskun. Katso verkkopankista millä viitteellä maksat sun visalaskua, se on sama kuin sun asiakasnumero. Laitat sen oikaisupyyntöön. Muista myös et sulle kyllä sit soitetaan jos oikaisupyynnöstä puuttuu jotain. Mut tosiaan tässä tapauksessa viite on sama kuin as nro.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:13"]
Meillä on laskun vasemmassa yläreunassa ensin myyjä, sitten ostaja (sinä) ja sen alapuolella ostajan asiakasnnro xxxxxxx-x.
[/quote]
En löydä Visan e-laskusta tuollaista. Ja vielä kerran: joku pöhkö provoili noita gambialaisväritteisiä viestejä. Kiitos vain kovasti vaivannäöstä. Onneksi en sentään ole lähdössä aamulla Gambiaan. ap
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:18"]
Suomalaisten pankkien Visoissa asiakasnumero on sama kuin viite jolla maksat laskun. Katso verkkopankista millä viitteellä maksat sun visalaskua, se on sama kuin sun asiakasnumero. Laitat sen oikaisupyyntöön. Muista myös et sulle kyllä sit soitetaan jos oikaisupyynnöstä puuttuu jotain. Mut tosiaan tässä tapauksessa viite on sama kuin as nro.
[/quote]
Kiitoksia. Olen tosi huojentunut, jos tai kun asia nyt vihdoin selvisi. On kyllä vähän harhaanjohtavaa, että samasta asiasta käytetään eri nimityksiä. ap
Opettele ap ensin käyttämään e-laskua. Jopa mun tumpelo mies tietää miten saa laskun auki sen näköisenä kun se olisi paparisena. Huom! Viitteessä on yleensä myös tarkistusnumero/-numeroita eli ei välttämättä oli täsmälleen sama kuin asiakasnumero.
T. Laskuttaja
Voi vittu. Ei ole sama asia! Asiakasnumero ja viitenumero on kaksi eri asiaa. Minulla nordean visa ja viitenumero ja asiakasnumero eivät todellakaan ole kaksi samaa asiaa.
Pyörryn kohta väsymyksestä. Ei ole ollut mitään ongelmaa e-laskujen kanssa. Kaikki on aina hoitunut ajallaan. Mutta sitten kun NETS kysyy asiakasnumeroa, niin sellaista sanaakaan ei mainita missään. Mistäköhän sekin johtuu? Olisiko ihan hirveän suuri juttu lisätä se jonkin lukusarjan eteen? Ei tarvitsisi arvuutella (kuten puolet vastaajista tässä ketjussa), mikä luku se voisi olla. Ja tosiaan kyseinen lomake on tsekattavissa aiemmin antamastani linkistä. Voitte sieltä itse katsoa, että kyse ei ole korttinumerosta. Ja en tosiaankaan ole mitään hämäriä kauppoja tehnyt tai lähetellyt rahaa scammereille tai rakastajille. ap
Ap. Mun op-visalaskussa lukee asiakasnumero. On lukenut aina. Lukee edelleen. Sinä olet vaan niin tumpelo ettet saa e-laskusi paperiversiota vastaavaa tositetta koneellasi auki. Älä syytä muita.
Asia ymmärretty, mutta se ei sultä näytä onnistuvan?