ida365 lähtee re:fashionista
Onko kenelläkään sisäpiiri tietoa että miksi? Re:fan facebook-sivuilla pyydetään ehdotuksia uusiSTA blogeista eli joku toinenkin lähdössä?
Kommentit (8)
Osaako joku tulkita mitä ida vihjaa postauksessaan lähdön syyksi?
luulen että joku muukin lähtee :( niillähän on etusivulla vaan paikat kahdeksalle bloggaajalle, ei mahdu yhdeksättä niihin neliö-ruutuihin tms
Niin joo, etusivuahan ei voi pistää uusiksi...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:36"]
luulen että joku muukin lähtee :( niillähän on etusivulla vaan paikat kahdeksalle bloggaajalle, ei mahdu yhdeksättä niihin neliö-ruutuihin tms
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:43"]
Niin joo, etusivuahan ei voi pistää uusiksi...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:36"]
[/quote]
[/quote]
mäkin luulen että lähtee useempi. miks ne ottais kaks tilalle ison blogin lähtiessä? tai no toisaalta, ehkä just siks..? mä luulen edelleen että nää liittyy moukun lumi-kohuun jotenkin nää lähdöt jos siis tulee muitakin
Onkohan Ida joutunut erimielisyyksiin muiden kanssa? Jotain ongelmia sisäisissä suhteissa?
WOOT???? Iida lähtee?? Mitää eihän sieltä oo vielä kukaan lähtenyt??
"Tekemään päätöksiä. Luovuttamaan niiden asioiden suhteen joihin en itse voi vaikuttaa. Ja uskomaan siihen, että joissakin asioissa kannattaa vain luottaa omaan fiilikseen muiden mietteistä välittämättä. Siihen liittyen mulla onkin uutisia teille."
Mitähän tuo meinaa? Onko yleistä höpinää vai Re:faan liittyvää?
Luulen että haluavat jotain samankaltaista toista blogia kuten oli ne vaatesuunnittelijoiden pitämät vai mitkä lie.